REFINITY ACNE HYDROGEL - SATU REVOLUSI TERKINI DUNIA KOSMETIK



Salam REEFISM. Apa khabar? Semoga semuanya sihat-sihat hendaknya. Last week agak sibuk sikit sebab baru pulang dari Siri Eksplorasi Dunia Siri 2016. Kalau nak tahu kemana saya pergi kenalah tunggu tau update dari saya.

Saya nak lari dari topik travel seketika sebab saya nak cerita kepada anda satu produk yang sangat awesome. Saya terpanggil nak share dengan anda semua sebab benda baik kenalah kongsi bersama kan.

Sejak dua menjak ini saya sering mengalami masalah jerawat. Mungkin disebabkan kurang rehat serta sibuk beraktiviti luar sehingga kulit wajah saya mudah terdedah kepada kuman dan bakteria. Macam mana tak timbul jerawat, balik rumah saja terus tidur sebab penat jadi tak sempat nak cuci muka.

Bila dah timbul jerawat ni mulalah gelisah. Yelah kan. Muka kan satu aset jadi kenalah jaga kan sebab kita nak guna muka kita sampai tua.

Saya pun mulalah ke farmasi mencari produk yang bersesuaian dengan kulit wajah saya. FYI kulit saya ni jenis berminyak dan sensitif. Bila dah mencuba pelbagai jenis rangkaian produk ni saya lihat jerawat di wajah saya bukan makin mengecut tapi makin bertambah pulak. Mulalah tak keruan. 

Satu hari, dalam saya belek-belek Facebook tetiba saya ternampak satu produk ni. Mula-mula ragu-ragu nak baca detail tapi bila mengenangkan masalah jerawat ni saya pun mulalah membaca tentang apa itu produk yang dipanggil REFINITY ACNE HYDROGEL.



Saya pun orderlah produk ni dengan harapan dapat menyelesaikan masalah jerawat di wajah saya ni. Alhamdulillah bila saya dapat dan terus guna produk ni, the next day jerawat di wajah saya dah mula mengecut. Pantas! Terus rasa kagum sekejap. Jadi sebab itu saya nak kongsi cerita dengan anda semua akan produk yang awesome ni.

Apa itu REFINITY ACNE HYDROGEL? Produk ini diformulasikan oleh Ahli Farmasi Malaysia dihasilkan daripada herba asli terbaik iaitu Salix Alba Extract yang sangat efektif merawat jerawat dan parut jerawat. 

Apa itu Salix Alba Extract? Boleh rujuk di https://en.wikipedia.org/wiki/Salix_alba untuk details.

Salix Alba juga dikenali dengan nama White Willow

Formulasi ini mampu menjadikan wajah anda kembali licin bersih berseri sepantas 24 jam. Produk ini sangat sesuai untuk semua jenis kulit termasuk kulit sensitif seperti saya kerana REFINITY ACNE HYDROGEL ini diasaskan dari herba asli serta bebas dari bahan kimia. Bau dia wangi dan bila apply dekat muka sejuk ja rasa dan terus meresap ke dalam kulit (tak melekit).





Cara penggunaan pun mudah sahaja.

  1. Cuci muka dan keringkan
  2. Apply REFINITY ACNE HYDROGEL pada jerawat serta parut jerawat
  3. Gunakan secara konsisten 2 kali sehari. Pagi dan malam.
Mudahkan? Sangat mudah dan kesannya? AMAZING!

Jangan risau tentang ramuan pada produk ini sebab produk ini diformulasi oleh Ahli Farmasi Malaysia dan dijamin selamat.

awesome product

jangan risau nak guna ye

botol dia sangat stail

Jadi apa ditunggu lagi! Takkan anda nak biarkan wajah anda selamanya diselubungi jerawat. Dengan REFINITY ACNE HYDROGEL ia mampu mengatasi jerawat sepantas 24 jam. It works on me!

Ok guys. Selamat menghelokkan diri ya.

10 Comments

  1. read so much about the acne gel! how to see the before and after comparison from you :D

    ReplyDelete
  2. great for those who have this problem, mine only comes one dot during period time. great product to try for those who have severe one.

    ReplyDelete
  3. i think i can intro this hydrogel to my brother. he always got pimples problem.

    ReplyDelete
  4. Saving me from all the pimples problem! I should try this out!

    ReplyDelete
  5. Good solution to acne problems. Especially since it solves within 24 hrs

    ReplyDelete
  6. hydro gel ni best sebab mudah serap...

    ReplyDelete
  7. have read about the gel somewhere else too. hope it works!

    ReplyDelete
  8. I've heard about this brand, I wanna know how it works on you, review please :)

    ReplyDelete
  9. I have not try this product before but look like its quite effective.

    ReplyDelete