DATO' SHEILA MAJID MEMUKAU HADIRIN DI CIMB CLASSIC 2016 GOLF TOURNAMENT


Salam REEFISM! Pada 23 Oktober 2016 (AHAD) saya berpeluang memeriahkan acara CIMB Classic 2016 Golf Tournement yang berlangsung di TPC Kuala Lumpur.

Selain acara golf yang dihadiri pemain profesional dari seluruh dunia, pastinya acara yang dinantikan adalah persembahan khas oleh Ratu Jazz Malaysia, Dato' Sheila Majid. Alhamdulillah sebab cuaca ketika itu redup sahaja.







you are welcome!






zon untuk anak-anak pun ada

my buddies

our tickets!




Yeay! dah nampak Dato' Sheila Majid

ada giveaway contest juga

hi Octopus!







Sebelum itu pentas dibuka dengan persembahan oleh penyanyi SonaOne dengan menyampaikan beberapa buah lagu popular beliau. Dato' Sheila Majid muncul di pentas utama pada pukul 3.30 petang dengan melantonkan lagu pertama, Warna.

SonaOne

Yo!


Seleksi lagu-lagu malar segar beliau berjaya memukau pengunjung yang hadir. Dari Antara Anyir dan Jakarta, Gemilang hingga lagu all time favourite, Sinaran berjaya menghiburkan penonton yang hadir.

Taraaa.....







Bagi saya aura Dato' Sheila Majid memang kuat. Bayangkan saat beliau menyampaikan lagu pertama penuh ruang hadapan pentas dengan pengunjung yang hadir. Saya dan rakan-rakan benar-benar enjoy momen selama hampir setengah jam ini. Sememangnya beliau layak digelar sebagai truly performer!!!

Dato' Seri Nazir Razak sangat sporting!


Kayda pun ada!


best moment!


sebelum balik kita pose dulu!

Sesungguhnya pengalaman berada di acara ini tidak dapat dilupakan dalam hidup saya.

Till then guys.

#REEFISM #REEFISMTERRITORY

2 Comments

  1. The green is a place where individuals should have a ton of fun and appreciate the kinship among players of this venerated wear. golf gps reviews

    ReplyDelete
  2. Wow dato sheila majid..lama tak nampak dia

    ReplyDelete