MERAIKAN TOP 100 WANITA PALING BERPENGARUH DI MALAYSIA


Anda sudah bersedia untuk parti terbesar bagi tahun 2016? Portal media sosial No.1 di Malaysia, THE COVERAGE MEDIA bakal menganjurkan satu acara gilang gemilang bagi meraikan TOP 100 wanita yang paling berpengaruh di Malaysia. Acara THE COVERAGE AWARD NIGHT 2016 ini bukan sahaja menghimpunkan pemenang anugerah malah bakal dihadiri oleh nama-nama besar dalam bidang perniagaan dan teknologi di Malaysia terutama dalam bidang teknologi kandungan media di arah global.






Tujuan acara ini dianjurkan bertujuan mengiktiraf dan meraikan pencapaian serta bakat wanita-wanita hebat yang cemerlang dalam pelbagai jenis lapangan yang diceburi.


Acara ini bakal berlangsung pada 14 DECEMBER 2016 (RABU) di PLAY@ The Roof, Bandar Utama dari pukul 10 malam hingga 2 pagi.

Sedikit informasi mengenai THE COVERAGE.

THE COVERAGE is Malaysia’s fastest growing digital media notoriously known for its most trending and viral contents. Be fitting with its tagline: 

Popular – Trending – Viral 






Our industry-focused content brings journalism to life, creating large-scale global trends to viral, where readers can make meaningful connections all while enabling thought-provoking events that introduce emerging technologies to audiences worldwide. 

It is a place where technology, business, and culture converge. We showcase only emerging contents with the greatest potential to change lives. Above all, we provide our readers access to the most talented, innovative people and companies in the world. 

At The Coverage, we celebrate the diversity of the Malaysian community by gathering informative contents from industry tracking and focus the flow of the trends onto the technologies and businesses that are disrupting industries, creating entirely new markets and changing society. The Coverage also partners with unparalleled access to the most brilliant minds in content media technology from around the world.

Selain itu, acara ini bakal menyaksikan penyertaan oleh ramai selebriti dan juga influencers. Disamping anda berpesta dan bersuka ria, inilah platform terbaik anda untuk meluaskan rangkaian sosial dan bisnes.

Pada malam itu, anda akan dihidangkan dengan persembahan eksklusif oleh DJ paling hangat di Asia, Leng Yein bersama dengan penampilan tetamu khas seperti Leng Sean, DJ Joleen dan DJ Deadwood. Tidak ketinggalan, acara ini bakal diserikan dengan kehadiran selebriti-selebriti seperti Amber Chia, Kinki Ryusaki, Sachzna Lapara, Carrie Lee dan banyak lagi.

DJ JOLEEN

DJ LENG YEIN & MC LENG SEAN (The Leng-sister duo)

What are you waiting for? Book your tickets now! Untuk sebarang tempahan dan pertanyaan, anda boleh menghubungi CALVIN di talian 010-360 0386 atau dengan melayari laman web rasmi http://award16.thecoverage.my/ .






Anda semua dialukan-alukan untuk nominate a friend (or a friend!) to be part of the Top 100! Help THE COVERAGE pick 2016’s hottest women by voting for the fan favourites! Mereka yang terpilih will join the party with Malaysia’s largest celebrities!

*TERTAKLUK KEPADA TERMA DAN SYARAT!


#REEFISM #REEFISMTERRITORY

0 Comments