SEKITAR UNDERWORLD BLOOD WARS LADIES NIGHT PARTY EVENT







Hi REEFISM! Saya cukup bertuah dan berterima kasih kepada pihak Golden Screen Cinemas diatas peluang menjadi antara yang terawal untuk menyaksikan Premiere Screening untuk filem UNDERWORLD BLOOD WARS. Sekuel ke lima ini adalah naskah yang ditunggu-tunggu oleh para penggemar filem ini.

Bersempena dengan tayangan awal filem ini, pihak GSC Cinemas telah menganjurkan satu acara istimewa yang di panggil UNDERWORLD BLOOD WARS LADIES NIGHT PARTY EVENT bertempat di GSC Pavilion KL pada 30 November 2016.


register here please!

saya conquer couple seat sorang!

this way please!

dapat goodie bags lagi


"Selene' baik pula dengan Werewolf!




















Pendaftaran bermula seawal 6 petang dan sepanjang menantikan tayangan filem ini iaitu pada pukul 9 malam, pelbagai aktiviti telah disusun oleh pihak GSC Cinemas sendiri seperti sesi Photo Booth, Manicure session, Vampire and Werewolf make up session dan juga ada rumah seram juga. Pihak GSC Cinemas juga mengadakan sesi menjawab soalan kuiz ala ala Pop Kuiz berkenaan filem UNDERWORLD dan setiap jawapan yang betul memenangi hadiah. Best dan meriah!







ada berani?








sesuai dengan tema Ladies Night!




comel tak?

Sesungguhnya ini merupakan satu pengalaman yang indah dalam hidup saya dapat bersama-sama memeriahkan acara ini. Walaupun ada kisah kelakar dimana saya boleh tersalah beratur di kaunter event lain. Confident saja masa tu! Rupanya event sebenar dekat tingkat atas.

Thank you so much to GSC Cinemas! Anda kena tonton filem ini sebab banyak aksi yang menarik. Secara peribadi saya bagi 4/5!

Sinopsis untuk filem UNDERWORLD BLOOD WARS:

Vampire death dealer Selene (Kate Beckinsale) must fend off brutal attacks from both the Lycan clan and the Vampire faction that betrayed her. With her only allies, David (Theo James) and his father Thomas (Charles Dance), she must stop the eternal war between Lycans and Vampires, even if it means she has to make the ultimate sacrifice.

#REEFISM #REEFISMTERRITORY #PREMIERESCREENING #UNDERWORLDBLOODWARS #EXPERIENCEGSC #GSCCINEMAS



0 Comments