EMERGENCY BEAUTY KIT BY SHOPPINKBOXCEREAL – KINI SEMUA ORANG BOLEH CANTIK!


Hi Dolls! Kecantikan adalah hak milik setiap insan. Setiap dari kita pastinya ingin sentiasa kelihatan menawan dan menyerlahkan pesona diri. Bagi kaum hawa, kecantikan adalah MUST HAVE kerana ia adalah aset utama dalam memberi keyakinan diri. Dek kerana demand yang tinggi, banyak produk kecantikan membanjiri pasaran. Persoalannya adakah anda mempunyai ilmu yang cukup dalam memilih the best product for your skin? Kerap kali kita mendengar isu-isu berkaitan produk kecantikan yang beracun dan memberi kesan buruk kepada kulit kita? Pastikan anda sebagai pengguna tahu cara terbaik untuk memilih the right product untuk anda.

Kini anda semua tidak perlu gusar kerana SHOPPINKBOXCEREAL akan membantu anda dalam penjagaan kulit wajah.

Apa itu SHOPPINKBOXCEREAL?








Diasaskan sekitar Ogos 2016 oleh Malaysian Beauty Influencer, Puan Shafiqah Shafie, pada awalnya beliau sekadar berkongsi mengenai produk yang digunakan beliau melalui Instagram dan juga tutorial di Youtube sahaja. Memandangkan ramai follower beliau seringkali bertanya tentang bagaimana beliau menjaga kulit serta produk yang beliau sering digunakan maka tercetuslah idea ini. Produk yang dijual kepada pengguna adalah specially chosen and worn by Shafiqah Shafie herself. Jadi sebelum produk dijual, Shafiqah sendiri akan mencuba dahulu samada ia berkesan atau tidak. Setelah melihat perkembangan yang baik dimana jualan melebihi 100 emergency beauty kit setiap minggu, beliau tidak memandang kebelakang lagi. Pada 1 April 2017 merupakan tarikh keramat kerana LAMAN WEB RASMI SHOPPINKBOXCEREAL dirasmikan di Disenar Space, Taman Sri Rampai dan ia adalah Malaysian skincare and cosmetics e-commerce company that produces the first #emergencybeautykit in ASIA!










Encik Iylia Fahmi

Puan Shafiqah Shafie, pengasas Pink Box Cereal







majlis turut diserikan dengan aktiviti Manicure

SHOPPINKBOXCEREAL ini adalah jenama pertama di Malaysia yang menghasilkan EMERGENCY BEAUTY KIT di mana setiap pelanggan boleh memesan pelbagai produk kecantikan daripada selected local and international brands available on the site to be packed inside the #emergencybeautykit box. Kiranya EMERGENCY BEAUTY KIT adalah penyelamat kulit anda. Anda letak produk kecantikan ke dalam kit dan boleh dibawa kemana-mana sahaja. Kini cukup mudah untuk cantik dengan SHOPPINKBOXCEREAL!

SHOPPINKBOXCEREAL telah mengorak langkah dan memberi dimensi baru dalam perniagaan kosmetik dan skincare di Malaysia. Jenama dimiliki Puan Shafiqah Shafie bersama suami beliau, Encik Iylia Fahmi kini, SHOPPINKBOXCEREAL semakin mendapat tempat di mata peminat tegar kecantikan.

Antara jenama yang terdapat di SHOPPINKBOXCEREAL adalah:

TRUE ISLAND

ARGANIA

OHMOSTWANTED

HOPE GIRL

DOTTSY

COCOMESS

HERMOSA BY BELINDA

ALYSA

SHEE BEAUTE

NADRE

CELEBRITY SERUM

LANNA COSMETICS

TOUCHMINERALS (ULU KLANG)

PINKBOXCEREAL BEAUTY








Puan Shafiqah juga ada menjalankan kelas bagi anda yang mempelajari tentang beauty dan skincare products. Sejak mendapat kelayakan sebagai Beauty Guru, bilangan pelajar beliau telah mencecah 600 orang dan the number is growing day by day. Beliau akan mendidik anda untuk mendapatkan best products yang sesuai untuk kulit wajah anda. Jika selalunya kita belajar teknik make-up jadi apa kata kita belajar juga memilih skincare yang baik untuk anda.


Thank you for having me!

Bagi mendapatkan maklumat lanjut berkenaan SHOPPINKBOXCEREAL ini boleh layari pautan di bawah:


LAMAN WEB RASMI: 


FACEBOOK RASMI: 








#REEFISM #REEFISMTERRITORY #SHOPPINKBOXCEREAL #EMERGENCYBEAUTYKIT #PINKBOXCEREAL

1 Comments

  1. Wahhh cantiknya beauty kits ini. Setanding international brand
    Xoxo
    Ika
    www.unlimitedbeautysecret.com

    ReplyDelete