UBERMEN DENGAN KERJASAMA WATSONS MEMBAWA JOE FLIZZOW UNTUK KEMPEN #INICARAAKU



Setiap dari kita ada cara tersendiri untuk menikmati hidup. Setiap ekspresi diri anda menggambarkan personaliti anda sendiri. Tingkah laku, pertuturan, pemakaian, minat anda dapat mencerminkan cara anda menjalani kehidupan. Begitu juga dengan jenis semburan wangian yang anda gunakan juga boleh memberitahu golongan jenis mana anda berada. Itu cara anda bukan?

Pihak UberMen Malaysia telah menjalankan kempen #INICARAAKU bertujuan agar setiap dari kita berkeyakinan tinggi terhadap cara kita menghadapi dunia. Contohnya sebagai rakyat Malaysia, walaupun sehebat mana kemajuan dunia kita harus berbangga dengan budaya, adat resam dan acuan timur kita kerana #INICARAAKU kan!







UberMen, rangkaian produk penjagaan diri bagi lelaki telah melancarkan produk haruman iaitu UBERMEN STYLE dengan tiga pilihan haruman. CASUAL, FREEDOM dan juga FREEDOM XTREME. 


Sesi promosi produk wangian UberMen telah berlangsung baru-baru ini dengan kerjasama gedung Watsons Malaysia. Bertempat di Sunway Pyramid, sesi Meet and Greet telah dijalankan dengan menjemput bintang Hip Hop sensasi Malaysia, Joe Flizzow. Sebagai rekod, Joe Flizzow merupakan Duta Produk Wangian UberMen Style.










Pelbagai aktiviti telah dijalankan sepanjang acara ini. Malah bagi pengunjung yang membeli produk UberMen di Watsons boleh memilki T-shirt ekslusif dengan instant printed name sekali.




Anda boleh mendapatkan haruman UberMen Style ini di rangkaian Watsons seluruh negara. Sila layari www.ubermen.com.my atau ikuti FACEBOOK RASMI UBERMEN MALAYSIA untuk mengetahui informasi terkini serta jangan lupa mengikuti FACEBOOK RASMI WATSONS MALAYSIA .





#REEFISM #REEFISMTERRITORY #UBERMENMY #INICARAAKU #WATSONSMY

0 Comments