MARRYBROWN TAMPIL MENU BARU FIESTA MEXICANA!

MARRYBROWN TAMPIL MENU BARU FIESTA MEXICANA!

Marrybrown Tampil Menu Baru Fiesta Mexicana | Hola semua! Wah! Berbahasa Mexico pula! Sekadar untuk memberi ‘hint’ tentang perkara yang akan saya sampaikan! Marrybrown, restoran perkhidmatan pantas tempatan terbesar tampil ‘sesuatu yang berbeza’ dengan citarasa istimewa Mexico! Marrybrown baru sahaja melancarkan menu terbaharu: Fiesta Mexicana! Menu terbaharu ini disempurnakan dengan gabungan rasa manis, masam, dan segar yang pastinya akan memikat citarasa rakyat tempatan! Para pelanggan berpeluang menikmati hidangan istimewa ini bermula pada hari ini sehingga hujung bulan September!

MARRYBROWN TAMPIL MENU BARU FIESTA MEXICANA!

Apa yang menarik mengenai menu Marrybrown Fiesta Mexicana ini? Pelbagai menu khas Mexico seperti Mexicana Chicken & Chips, Mexicana Chicken Wrap, Mexicana Feast, Nacho Cheesy Crunch dan banyak lagi.

“Untuk melengkapi pengalaman yang berbeza, Marrybrown sememangnya mengutamakan sajian yang unik dalam usahasama oleh Penyelidikan dan Pembangunan kami, yang menitikberatkan kepuasan pelanggan dalam menyajikan hidangan yang istimewa. Kami sedar bahawa anak-anak muda tempatan kini lebih berani mencuba citarasa yang berbeza. Oleh itu, kami yakin bahawa Fiesta Mexicana ini akan mendapat sambutan yang positif oleh masyarakat!” kata Dato’ Joshua, Ketua Pegawai Eksekutif Marrybrown.

Menu baharu ini menampilkan Mexicana Chicken & Chips, yang disajikan bersama dengan ayam rangup yang disalut bersama sos istimewa Mexicana yang manis dan pedas, berserta dengan kentang goreng. Harga hidangan ini bermula dari RM17.90. Untuk mereka yang mahukan hidangan ringkas, Kombo Mexicana Chicken Wrap boleh dijadikan pilihan. Kombo ni bermula pada harga dari RM18.90, disajikan bersama dengan kepingan ayam yang dihidangkan dengan Salsa Fresca dan sos istimewa Mexicana yang pasti menggiurkan!

MARRYBROWN TAMPIL MENU BARU FIESTA MEXICANA!

MARRYBROWN TAMPIL MENU BARU FIESTA MEXICANA!

MARRYBROWN TAMPIL MENU BARU FIESTA MEXICANA!

Untuk penggemar ayam rangup, Marrybrown menawarkan Kombo 2-ketul Mexicana Chicken, harga bermula dari RM20.80. Setiap hidangan kombo didatangkan dengan segelas Fresca Fizz yang segar bersama hidangan sampingan Corn Chips dan Salsa Fresca. Mexicana Feast akan menjadi pilihan yang sempurna untuk dinikmati. Dilengkapi dengan 1-ketul Mexicana Chicken, Mexicana Chicken Wrap, Corn Chips, dan segelas Fresca Fizz. Harga tawaran hanya bermula dari RM25.80. Sempurnakan Mexicana Feast anda dengan Nacho Cheesy Crunch, harga bermula dari RM6.20, bersama hidangan tambahan Pai Epal, harga bermula dari RM3.50.

Marrybrown kini melayani jutaan pelanggan menerusi lebih 500 buah restoran di 16 buah negara dengan penyediaan standard kualiti, servis, kebersihan dan nilai tertinggi untuk pengalaman pemakanan yang sempurna.

MARRYBROWN TAMPIL MENU BARU FIESTA MEXICANA!
 
Sudah teruja? Apa tunggu lagi! Dapatkan menu terbaharu Marrybrown Fiesta Mexicana sekarang! Untuk sebarang maklumat lanjut, layari laman sesawang rasmi https://www.marrybrown.com dan muat turun aplikasi Marrybrown https://mbapp.marrybrown.com serta ikuti media sosial rasmi Marrybrown.

IKUTI MARRYBROWN DI FACEBOOK | INSTAGRAM | TIKTOK



#FOOD #MAKANAN #MARRYBROWNMY #SOMETHINGDIFFERENT

0 Comments