Journey of Me




Salam REEFISM.

Hari ini cuaca dingin bangat....best....untuk tido.......hahaha...
Anyway....saya tengah cari idea apa nak story mory kat sini...saya akan cuba untuk ceritakan pengalaman saya dalam apa jua sepanjang 33 tahun hidup di muka bumi ini..

What?????? 33 tahun...cop....itu hanya nombor kan?????(ayat pujuk hati)...pape pun...i am enjoying my life so much walaupun macam2 perkara berlaku dalam hidup ini..Oh ye... saya nak story skit sal minat saya dalam travelling ni..Semuanya bermula pada tahun 2011. Masa kecik dulu dok berangan nak pi obersea and tak sangka impian saya nak ukur peta dunia termakbul dan menjadi ketagih pulak..hik3...Sepanjang tempoh itu till now sudah banyak destinasi saya dah terokai baik Benua Asia mahupun Benua Eropah.

Destinasi kembara saya yang pertama adalah Bangkok and the best part was saya naik train dengan adik bongsu saya...keja gila ke idak...Since then saya terus suka travel walaupun dalam bajet yang sendu dan ketat...hahahaha..yang penting meks dapat tengok tempat orang. Pengalaman dan input yang saya dapat sepanjang travelling ni macam2 dan mengajar saya erti hidup. Chewah.....but seriously...mmg mengajar erti hidup agar menjadi lebih baik lagi. Oklah...saya akan cuba hupdatekan sal pengalaman travel for the first time ke Bangkok tu secepat mungkin.

Till then..daaaaaa......

#REEFISM #REEFISMTERRITORY

0 Comments