RAMADHAN 2016 DATANG LAGI




Salam REEFISM. Maaf dipinta sebab dah lama saya tak menghidangkan anda dengan informasi dan berita terkini tentang aktiviti saya. Sejak dua menjak ni saya sangat sibuk sehingga tiada masa untuk mencari ilham walhal idea dan draft banyak terperap.

Diam tak diam dah masuk pertengahan Ramadhan. Pantas masa berlalu. Saya percaya anda semua pasti sibuk dengan aktiviti ibadah seperti sembahyang tarawih dan tak kurang juga aktiviti persediaan menjelang Syawal.

Minggu kedua ni pasti ramai yang akan memenuhi buffet Ramadhan kan? Seperti juga saya yang akan mengunjungi beberapa buffet Ramadhan di sekitar Lembah Klang. Tahun ni saya perasan harga buffet Ramadhan agak mahal bagi kebanyakan tempat. Tak pasti pulak kenapa.

Travel? Bulan puasa ni saya rehat sekejap lah sebab bulan ni lebih kepada muhasabah diri dan mendekatkan diri kepada Illahi. Lepas Syawal saya akan mula menjelajah dunia kembali. Nanti saya akan update ye!

Anyway, saya nak ucapkan Selamat Menjalani Ibadah Puasa kepada semua terutama REEFISM. Nanti sebelum Syawal saya akan update lagi ye...

Till then...daaaa....

P/S: Baru sahaja menyambut birthday saya pada 17 Jun haritu..hik3

0 Comments