DIVA VERSATIL MALAYSIA IFA RAZIAH MUNCUL DENGAN PRODUK DIVA'S SECRET

diva's secret ifa raziah produk kecantikan malaysia

Ifa Raziah bukanlah satu nama asing dalam industri hiburan Malaysia. Seorang selebriti yang boleh saya gelar multi talented. Dari menyanyi, berlakon, mengacara semua mampu digalasnya dengan cemerlang. Presiden Persatuan Bintang Dangdut Malaysia ini selayaknya menerima pengiktirafan sebagai artis versatil dalam Anugerah Bintang Popular Berita Harian untuk tahun 2016 dan 2017. Selain itu, beliau sebenarnya cukup aktif berniaga. Jika anda mengikuti perkembangan Ifa Raziah di media sosial, beliau sering menyertai pelbagai ekspo di Malaysia dan Singapura. Ligat Diva Puk Puk Puk kita ni ya! Pandai mencari peluang. Itulah antara perkara yang saya cukup saya kagumi tentang Ifa Raziah. Sentiasa berusaha keras, jujur serta tidak kisah apa kata-kata negatif yang dilemparkan kepada beliau demi mencapai kejayaan.

Peluang bertemu dan berbual dengan beliau baru-baru ini cukup mengujakan saya. Masakan tidak! Melihat perubahan drastik pada diri beliau yang semakin kurus dan cantik mengalahkan anak dara membuatkan saya berkobar-kobar ingin mengorek rahsia Ifa Raziah tampil menawan. Gosip mak jemah mengatakan beliau membuat pembedahan membuang lemak tapi rupanya beliau sudah lama tidak mengambil makanan pepejal. Sekadar meminum air serta mengamalkan pengambilan supplement. Diet hati kering ni. Bila ditanya kenapa sanggup "menyeksa' diri? Jawapannya cukup mudah. Demi kerjaya yang memerlukan beliau sentiasa tampil cantik dan menawan. Saya cukup kagum dengan semangat beliau dalam mencapai sesuatu. Bak kata pepatah, hendak seribu daya tak hendak seribu dalih!


diva's secret ifa raziah produk kecantikan malaysia

diva's secret ifa raziah produk kecantikan malaysia





Pertemuan ini juga berjaya merungkai rahsia kejelitaan wajah beliau. Rupanya beliau menggunakan produk keluaran sendiri iaitu Diva's Secret. Jenama ini adalah hasil usahasama Ifa Raziah bersama teman beliau yang juga seorang pereka fesyen terkenal, Shanell Harun. Antara produk yang berada di bawah jenama DIVA'S SECRET adalah Diva's Secret Mist, Diva's Secret Miracle Nano Lift, Lip Matte dan juga bulu mata palsu. Pada mulanya projek usahasama ini adalah sekadar kecil-kecilan namun setelah menerima sambutan diluar jangkaan, Ifa Raziah bersama Shanell Harun tidak menoleh ke belakang lagi. Malah Ifa Raziah menjadikan diri beliau sebagai bahan eksperimen untuk produk Diva's Secret ini dan terbukti membuahkan hasil yang menakjubkan. Saya sendiri melihat di depan mata kulit wajah beliau memang berseri, sihat dan cantik. Tidak propa!


diva's secret ifa raziah produk kecantikan malaysia


DIVA'S SECRET MIRACLE NANO LIFT
Sejenis pencuci muka yang menggunakan teknologi Nano mampu memutih serta menganjalkan kulit wajah anda. Ia mengandungi kandungan sel stem daripada bunga ros alpine yang mampu memaksimakan kesan anti penuaan. Gabungan bersama ekstrak teh hijau, Chamomile, Vitamic C dan ekstrak bunga berupaya mengurangkan garis kedutan dan tekstur wajah anda. Kulit lebih berseri dan muda dengan penggunaan Diva's Secret Miracle Nano Lift secara konsisten. Sesuai untuk lelaki dan wanita.

DIVA'S SECRET MIST
Produk pertama yang dikeluarkan oleh Diva's Secret ini berfungsi memberi kesegaran pada wajah anda. Selain mampu menutup liang pori pada wajah, ia bisa digunapakai pada seluruh anggota badan. Malah jika anda mengenakan alat solek, semburkan saja produk ini pada wajah supaya solekan anda tahan lebih lama. Ia mengandungi sel stem daripada Ros Alpine digabung bersama ekstrak teh hijau, lemon, Vitamin C menjadikan kulit wajah anda lembab sepanjang hari. Semburkan saja Diva's Secret Mist ini pada wajah pada waktu pagi dan malam bagi mendapatkan wajah muda berseri. Sesuai untuk lelaki dan wanita.


diva's secret ifa raziah produk kecantikan malaysia






DIVA'S SECRET LIP MATTE
Produk untuk bibir ini mengandungi bahan seperti minyak Argan yang bisa merawat bibir pecah. Jika anda terlupa meletakkan pembayang mata dan pipi, calit dan sapukan saja Diva's Secret Lip Matte ini dan efek nya tetap wow! Ada 8 pilihan warna untuk kesesuaian mood anda!

DIVA'S SECRET EYE LASHES mempunyai dua jenis iaitu Sophia dan Elizabeth. Ia diperbuat daripada rambut asli dan boleh diulang pakai beberapa kali. Penggunaan Diva's Secret Eye Lashes menjadikan mata anda lebih menawan kerana ia tidak mudah kejung dan nampak asli berbanding kebanyakkan produk bulu mata dipasaran. Jika anda ingin mendapatkan rangkaian produk DIVA'S SECRET, sila layari laman Instagram Ifa Raziah dan Diva's Secret sekarang. Produk Diva's Secret diedarkan oleh Serifa Shanella Empire.


diva's secret ifa raziah

diva's secret ifa raziah


diva's secret ifa raziah







LAMAN FACEBOOK RASMI DIVA'S SECRET

LAMAN INSTAGRAM RASMI IFA RAZIAH



#REEFISM #REEFISMTERRITORY #DIVASSECRET #IFARAZIAH #DIVAVERSATILPOPULAR

0 Comments