PRODUK MAKANAN KESIHATAN NAVIX MAMPU MELEGAKAN STRESS DAN MENINGKATKAN TENAGA

DJ MOMENT, GAYAHIDUP, KESIHATAN, NAVIX, PRODUK KESIHATAN,


Apa itu stress? Ia adalah tindak balas kepada tekanan atau ancaman. Ia mengakibatkan seseorang merasa tegang dan gementar. Stress juga mampu bertindakbalas secara fizikal dimana ia mencetuskan penghasilan hormon yang dipanggil adrenalin secara sementara dan memberi kesan kepada sistem saraf kita. Saya percaya ramai dikalangan kita pernah mengalami stress. Stress bisa terjadi kepada sesiapa sahaja terutama bagi golongan dewasa. Tekanan di tempat kerja, masalah kewangan, masalah keluarga, tekanan kehidupan di kota memungkinkan anda boleh didatangi stress.

Adakah anda tahu bahawa stress adalah pembunuh NO. 1 di dunia? Teruskan membaca bingkisan ini. Stress adalah tindak balas fizikal. Apabila anda stress, badan akan berfikir ia sedang diserang dan bertukar kepada mod melawan dan melepaskan gabungan kompleks hormon dan bahan kimia seperti adrenalin, kortisol dan norepinephrine menyediakan badan untuk tindakan fizikal. Ia sesuatu yang membahayakan jika tidak ditangani dengan baik kerana stress mampu membawa anda kepada masalah kesihatan seperti serangan jantung, kanser, strok, obesiti, masalah percernaan, masalah tidur, kencing manis, kegagalan buah pinggang, kerosakan saraf, komplikasi mata, hilang fokus, penyakit alzheimer dan banyak lagi dalam jangkasama panjang. Senang kata, stress mampu menggangu sistem badan anda dan jika tidak ditangani dengan baik, ia boleh membawa ke MAUT.

Ada pelbagai kaedah menghidari stress yang boleh anda lakukan seperti pengambilan ubat-ubatan, bercuti, beriadah, menjalani gaya hidup sihat dan sebagainya. Namun kebanyakan kaedah ini adalah bersifat sementara dan seharusnya dilakukan secara konsisten bagi mengelakkan stress menyerang kembali. Serajin manakah anda? Tepuk dada tanya selera.

Saya terpanggil untuk berkongsi tentang sebuah produk yang mampu melegakan stress serta meningkatkan tenaga zahir dan batin. Produk DJ MOMENT yang dipanggil NAVIX (Natural Viagra). Apa itu NAVIX? Sebuah produk makanan kesihatan dengan formulasi istimewa berasaskan bahan semulajadi yang mampu meredakan ketegangan dalam diri anda serta merangsang tenaga dalam dan luar. Kenapa produk NAVIX ini bagus kepada anda? Ini kerana ia menggunakan tiga bahan utama yang premium dan telah diyakini keberkesananya sejak zaman dahulu lagi. Ketiga-tiga bahan tersebut adalah ASHWAGANDHA, KUNYIT HITAM DAN MACA.

DJ MOMENT, GAYAHIDUP, KESIHATAN, NAVIX, PRODUK KESIHATAN,

Ashwagandha atau nama santifik Withania somnifera merupakan sejenis herba (Indian Ginseng) yang sering digunakan dalam rawatan Ayurveda dan ia telah diamalkan lebih dari 3 ribu tahun. Berada dalam kelompok keluarga yang sama dengan tomato, ia membesar menjadi buah merah bersaiz kismis. Herba ini berasal dari kawasan kering India, Afrika utara, Timur Tengah, dan juga tumbuh di iklim yang lebih ringan, termasuk Amerika Syarikat. Ashwagandha mengandungi banyak bahan kimia perubatan yang berguna termasuk withanolides (lactones steroid), alkaloid, kolin, asid lemak, asid amino, dan pelbagai gula. Kajian telah membuktikan bahawa Ashwagandha boleh membantu melegakan stress dan kebimbangan tanpa rasa menyantuk, membekal dan mengekalkan tenaga dalam badan, memperbaiki aliran darah, menghalang pembentukan sel kanser, memperbaiki sistem pertahanan badan, memperbaiki fungsi seksual serta sel saraf. Bukan itu sahaja, Ashwagandha juga bermanfaat melindungi sistem imun, memperbaiki pembelajaran, memori, dan masa reaksi dan membantu menurunkan kolestrol.

ASHWAGANDHA (GAMBAR SUMBER GOOGLE)

ASHWAGANDHA (GAMBAR SUMBER GOOGLE)

Kunyit Hitam atau Black Turmeric barangkali jarang kita dengari. Sebenarnya kunyit adalah adalah sejenis rempah yang biasa digunakan dalam masakan dan ia terbahagi kepada 3 jenis iaitu kuning, putih dan hitam. Kunyit hitam atau nama saintifik Cucurma caesia ini berasal dari negara India ini turut dikenali dengan nama Kali Haldi. Ia sering digunakan sebagai bahan dalam perubatan tradisional kerana ia mengandungi CURCUMIN yang bermanfaat kepada kesihatan. Kunyit hitam ini memberi kesan anti-inflamatori dan anti-oksida yang tinggi, membantu memperbaiki aliran darah, melindungi sistem reproduksi lelaki dari jangkitan kuman, keradangan dan toksin, membantu merawat mati pucuk dan memperbaiki kualiti sperma. Ia juga bisa mengubati penyakit seperti batuk, asma dan demam. Kepada wanita, jangan risau! Pengambilan kunyit hitam mampu menjadikan anda awet muda!




KUNYIT HITAM (GAMBAR SUMBER GOOGLE)

Maca atau nama saintifik Lepidium meyenii merupakan sejenis tumbuhan yang berasal dari Peru dan ia tumbuh di kawasan beraltitud tinggi. Akar Maca diamalkan sejak 2 ribu tahun lalu sebagai nutrisi meransang tenaga, stamina dan kesuburan bagi kedua-dua jantina. Ia juga mampu melindungi otak dari kerosakan selain meningkatkan kesihatan tulang. Akar Maca mengandungi 13-16 % protien, 8.5 % serat, 19 asid amino, Vitamin A, B1, B2, B3, C, D dan mineral. Bukan itu sahaja, Maca juga memelihara kulit dari bahaya sinaran UV.




MACA (GAMBAR SUMBER GOOGLE)


Navix merupakan sebuah produk makanan kesihatan tambahan yang sesuai diamalkan bukan sahaja untuk melegakan stress, malah ia membantu memberi nutrisi kepada kesihatan badan anda. Cara pengambilan Navix juga cukup mudah dimana anda cuma perlu koyakkan sachet dan kemam. Tidak perlu dibancuh. Ia berperisa koko dan mudah dibawa kemana-mana sahaja. Jangan risau kerana produk Navix dalah produk nutrisi kesihatan yang mematuhi piawaian semasa seperti KKM, MeSTI, GMP dan HALAL. Saya sendiri telah mencubanya dan tenyata ia memberikan saya tenaga sepanjang hari.

Siapa mastermind kepada penghasilan produk hebat NAVIX ini? Dikenali dengan panggilan Dato' Jah atau Kak Jah, Dato' Hajah Jahlilawati Abu Bakar merupakan seorang mutijutawan dan telah berkecimpung dalam bidang usahawan selama lebih 8 tahun. Beliau telah berjaya melahirkan lebih daripada 10 jutawan dan ribuan usahawan berpendapatan sehingga 6 angka. Dato' Jahlilawati merupakan pengasas dan presiden BisnesJaya Group yang mahir dalam pelbagai lapangan perniagaan. Kini beliau bukan sahaja berjaya dalam perniagaannya, malah turut menubuhkan BisnesJaya Academy yang khusus dalam memberi tunjuk ajar dan latihan kepada para usahawan tanpa mengira produk dan servis yang mereka pasarkan.

DJ MOMENT, GAYAHIDUP, KESIHATAN, NAVIX, PRODUK KESIHATAN,
DATO' HAJAH JAHLILAWATI ABU BAKAR

DJ MOMENT, GAYAHIDUP, KESIHATAN, NAVIX, PRODUK KESIHATAN,
PRODUK NAVIX DIHASILKAN MELALUI KAJIAN DAN PEMBANGUNAN

DJ MOMENT, GAYAHIDUP, KESIHATAN, NAVIX, PRODUK KESIHATAN,
DATO' JAH DITEMURAMAH OLEH WAKIL MEDIA

DJ MOMENT, GAYAHIDUP, KESIHATAN, NAVIX, PRODUK KESIHATAN,
DAPATKAN SEKARANG!

DJ MOMENT, GAYAHIDUP, KESIHATAN, NAVIX, PRODUK KESIHATAN,
PRODUK ANTI STRESS TERULUNG!

Dapatkan produk NAVIX dengan harga istimewa RM 248 (Harga asal RM 298). Produk Navix ini adalah produk makanan kesihatan yang ideal bagi memberi nutrisi kepada tubuh badan anda. Pihak DJ Moment juga turut mengalu-alukan sesiapa yang berminat untuk menjadi usahawan NAVIX ini. Sila layari pautan dibawah untuk mendapatkan informasi lanjut.

Harga istimewa ini adalah untuk tempoh masa terhad!






LAMAN WEB RASMI


LAMAN FACEBOOK RASMI

LAMAN INSTAGRAM RASMI

#REEFISM #REEFISMTERRITORY #NAVIX #DJMOMENT #BISNESJAYA 

0 Comments