JUICEEE MALAYSIA MEMPERKENALKAN SELEKSI JUS PREMIUM PADA HARGA MAMPU MILIK

JUICEEE MALAYSIA, JUICEEE

Saya percaya ramai sudah sedia maklum akan kebaikan makan buah-buahan. Pelbagai manfaat zat dan khasiat boleh didapati darinya. Saya sendiri cukup menggemari dan menjadikan buah-buahan sebagai sumber gizi untuk diet harian. Selalunya pengambilan zat dari buah ini diambil dalam bentuk cecair atau menjadikan ia jus supaya ia mudah dihadam. Kesedaran kepentingan pemakanan sihat dikalangan rakyat Malaysia semakin tinggi. Kita boleh lihat banyak kedai jus dipasaran masakini. Namun yang menjadi isu adalah harga yang ditawarkan tidak begitu mesra poket. Jika satu cawan bersaiz biasa mencecah RM20, bagaimana masyarakat boleh memupuk minat minum jus setiap hari. Saya percaya tidak semua rajin untuk membuat sendiri jus di rumah bukan?

Kini anda tidak perlu khuatir kerana Juiceee Malaysia menyediakan pilihan jus dengan harga murah. Sesuai dengan slogannya Good Health For All, Juiceee Malaysia ingin mengajak orang ramai untuk menjadikan pengambilan jus sebagai amalan harian. Juiceee Malaysia, sebuah syarikat anak Malaysia telah bertapak dalam industri sejak 2014 dengan visi menghasil dan menyediakan produk jus sihat untuk keperluan gaya hidup sihat.

JUICEEE MALAYSIA, JUICEEE, KEDAI JUS

JUICEEE MALAYSIA, JUICEEE

JUICEEE MALAYSIA, JUICEEE

JUICEEE MALAYSIA, JUICEEE





Terkini, pihak Juiceee Malaysia telah memperkenalkan produk jus premium terbaru yang terdiri daripada AVOCADO DEW(Avocado, Honeydew, Low-Fat Milk & Low-Fat Vanilla Ice Cream) , JACKO YELLOW (Jackfruit, Mango, Banana, Low-Fat Milk & Low-Fat Vanilla Ice Cream), DATING AVOCADO (Avocado, Dates, Low-Fat Milk & Low-Fat Vanilla Ice Cream) DAN DURIAN GALORE (Durian, Jackfruit, Low-Fat Milk & Low-Fat Vanilla Ice Cream). Setiap pilihan jus premium ini didatangkan dengan saiz Medium sahaja.

JUICEEE MALAYSIA, JUICEEE

JUICEEE MALAYSIA, JUICEEE

JUICEEE MALAYSIA, JUICEEE

Selain 4 jus ekslusif ini, pihak Juiceee Malaysia turut menawarkan produk jus terbaiknya iaitu Beetroot Beats, Amazing Spinach, Soursop Liscious, Mango Mania dan Minty Poms. Beetroot Beats (Beet Root, Apple, Guava, Lemongrass) berkhasiat untuk merendahkan tekanan darah dan kalori. Amazing Spinach (Pineapple, Apple, Cucumber, Spinach) mampu menguatkan pandangan mata serta melambatkan proses penuaan. Soursop Liscious (Soursop, Watermelon, Lychee) sesuai untuk melegakan stress dan kesukaran tidur malam. Mango Mania (Mango, Passion Fruit, Low Fat Yogurt) mampu menjadikan kulit lebih sihat dan melawan kolestrol. Minty Poms (Pomegranate, Strawberry, Lime, Lychee, Mint Leaves) menghasilkan kulit lebih sihat dengan antioksida, Vitamin C & E. Pada harga dibawah RM10, kini anda boleh menikmati jus buah-buahan sebenar setiap hari di Juiceee Malaysia.

JUICEEE MALAYSIA, JUICEEE
JOM SIHAT BERSAMA JUICEEE MALAYSIA

JUICEEE MALAYSIA, JUICEEE
JUS PREMIUM DURIAN GALORE

JUICEEE MALAYSIA, JUICEEE
SAYA TELAH MEMESAN MANGO MANIA DAN SOURSOP LISCIOUS

JUICEEE MALAYSIA, JUICEEE
PEMEGANG KAD WATSON BOLEH MENDAPATKAN POTONGAN HARGA

JUICEEE MALAYSIA, JUICEEE
MANIS SENYUMAN STAFF JUICEEE MALAYSIA CAWANGAN THE GARDENS





Juiceee Malaysia tidak sesekali berkompromi tentang kualiti dan gred buah-buahan yang digunakan dalam penghasilan jus di kedai nya. Semestinya jus yang dihasilkan menggunakan 100% buah sebenar dan aiskrim yogurt rendah lemak. Berlandaskan kepada motivasi 3E iaitu EXQUISTE, ECXLUSIVE AND ENVIRONMENT, Juiceee Malaysia harus berbangga dengan pencapaiannya yang kini telah mempunyai 19 stor dalam masa 3 tahun dan bilangan ini bakal berkembang.

KUALA LUMPUR
(CENTRAL MARKET, THE GARDENS MALL, RIVERWALK LOWYAT, WANGSA WALK MALL, PAVILION)

SELANGOR
(ATRIA SHOPPING GALLERY, AMCORP MALL, TAMAN MUTIARA MRT STATION, SUNWAY VELOCITY, THE STARLING, THE SCHOOL JAYA ONE)

CYBERJAYA
(SHAFTSBURY SQUARE)

PUTRAJAYA
(IOI CITY MALL)

MELAKA
(AEON BANDARAYA, FREE PORT A’ FAMOSA, MAHKOTA PARADE)

AKAN DATANG
(MENARA HONG LEONG, JONKER WALK, STAR CITY SELAYANG)


JUICEEE MALAYSIA, JUICEEE


Jika anda ingin mendapatkan informasi lanjut berkenaan Juiceee Malaysia, sila ikuti mereka di FACEBOOK DAN INSTAGRAM.



#REEFISM #REEFISMTERRITORY #JUICEEEMALAYSIA #JUICEEE

2 Comments

  1. tak hajak! Sally pernah pi yg kat outlet Ampang Pibt tapi macam tak kena sgt dgn tekak..maybe salah pilih gabungan buah kot :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nanti kita pi sesama ya sayang.. Saya try Mango dan Soursop tu. Sedap!

      Delete