EDISI TERHAD MEAT STACK SUB TERBARU DARI SUBWAY MALAYSIA!

EDISI TERHAD MEAT STACK SUB TERBARU DARI SUBWAY MALAYSIA!

Siapa penggemar makanan sudah pasti mengenali jenama Subway! Rangkaian restoran makanan segera khusus kepada menu penuh nutrisi seperti subs, sup dan salad kian berkembang pesat dengan mempunyai 44 ribu cawangan di lebih 100 buah negara. Malah di Malaysia sahaja, rangkaian Subway mempunyai lebih 210 restoran membuktikan bahawa jenama ini digemari ramai. 

Terbaru, Subway Malaysia memperkenalkan menu edisi terhad terbaru buat anda semua iaitu Meat Stack Sub. Menu istimewa ini buat pertama kalinya hadir dengan pilihan 4 jenis daging iaitu chicken strips, beef pepperoni, beef salami dan chicken slice yang boleh disesuaikan dengan ramuan segar antaranya pelbagai jenis sayuran, salad, tomato, timun, lada hijau, bawang, jalapeno, jeruk dan keju cheddar untuk menghasilkan sandwich yang memukau rasa. 


EDISI TERHAD MEAT STACK SUB TERBARU DARI SUBWAY MALAYSIA!

Pengarah Subway Malaysia, Samad Shariff berkata, sandwic edisi terhad ini dibuat untuk meraikan rakyat Malaysia dengan makanan yang lebih besar dan pada sama memberi nilai kepada wang. Malah Meat Stack subs terbaru ini dapat memenuhi selera penggemar daging dimana anda boleh menikmati pelbagai kepingan daging premium dalam satu menu sandwich yang lazat.

Bagi menyemarakkan lagi pelancaran Meat Stack subs ini, Subway Malaysia akan menjalankan 3 sesi live di Facebook rasmi bersama beberapa personaliti terkenal tahanair antaranya pelakon Izzue Islam, penyampai radio MYFM Emely Poon dan pengacara TV Mark O’deo pada 3,8 dan 10 Oktober 2020. Anda akan disajikan dengan aksi personality ini mencipta Meat Stack Sub versi sendiri dan seterusnya berpeluang membawa pulang baucar Subway bernilai RM500.

Jangan lepaskan peluang untuk menikmati menu Meat Stack edisi terhad terbaru dari Subway Malaysia dan pada masa sama jangan lupa untuk kongsikan pengalaman anda di media sosial beserta tanda pagar #subwayisfresh #subwaymeatstack . Menu ini juga boleh dipesan secara atas talian menerusi FoodPanda dan GrabFood atau beli terus di semua rangkaian Subway seluruh Malaysia. Subway Meat Stack Sub Subway Malaysia boleh didapati sekarang sehingga 5 Januari 2021.

Informasi lanjut, layari www.subwayisfresh.com.my.



#REEFISM #REEFISMTERRITORY #SUBWAYMALAYSIA #FOOD

0 Comments