LFIZ SABUN AWET MUDA NOMBOR 1 DI MALAYSIA!

LFIZ SABUN AWET MUDA NOMBOR 1 DI MALAYSIA!

Siapa yang tak nak cantik bukan? Kecantikan dapat memberi lebih keyakinan kepada diri bila berhadapan dengan orang ramai. Pada saya cantik itu subjektif dan ia bukan hanya tertumpu kepada luaran sahaja. Apa yang paling penting adalah memiliki tubuh badan yang sihat kerana secara tidak langsung bila anda sihat, anda akan kelihatan berseri. Nak cantik? Ia bukan datang sekelip mata. Anda perlu usaha keras bagi mendapatkan hasil cantik yang diidamkan. Rutin penjagaan diri yang konsisten adalah wajib kerana bila usia semakin meningkat, kulit badan juga semakin mengendur. Anda pasti tidak mahu tua sebelum usia bukan? 

LFIZ SABUN AWET MUDA NOMBOR 1 DI MALAYSIA!

Jika anda mahukan kulit wajah dan badan yang sihat dan cantik, sabun LFiz adalah jawapannya. Sabun LFiz keluaran DHC Empire adalah sabun dengan pelbagai jenis ramuan termasuk minyak Afgan yang juga merupakan sabun khusus untuk awet muda pertama di Malaysia. Kelebihan yang ada pada sabun LFiz ia bukan sahaja mempunyai pelbagai manfaat tetapi ia boleh digunakan untuk kulit muka dan badan serta boleh digunakan oleh semua peringkat umur. 

LFIZ SABUN AWET MUDA NOMBOR 1 DI MALAYSIA!

Diasaskan oleh dua beradik iaitu Hafiz Helmi dan Azmi Helmi, sabun LFiz menggabungkan semua bahan tidak berbahaya antaranya Vitamin C, Vitamin E, Minyak Zaitun, Gliserin dan Minyak Argan. Semua tahu bahawa minyak Argan semakin popular dan sering digunakan dalam pembuatan produk kecantikan kerana ia berkesan memberi kelembapan pada kulit dan kandungan vitamin E didalamnya dua kali ganda lebih banyak berbanding minyak Zaitun. Malah minyak Argan juga berfungsi untuk mencerahkan kulit serta menghilangkan parut jerawat. 

LFIZ SABUN AWET MUDA NOMBOR 1 DI MALAYSIA!
AZMI HELMI (KIRI) DAN HAFIZ HELMI (KANAN)


ANTARA KELEBIHAN SABUN LFIZ
  1. Melembapkan kulit
  2. Menghilangkan kulit kering dan pecah-pecah 
  3. Mengurangkan kedutan 
  4. Melambatkan proses penuaan 
  5. Sesuai untuk semua jenis kulit termasuk kulit sensitif
  6. Mencegah kerosakan akibat radikal bebas 
  7. Mencerahkan kulit 
  8. Mengatasi masalah jerawat 
  9. Mengurangkan bitnik-bintik dan noda hitam pada permukaan kulit 
  10. Menghaluskan kulit 
  11. Melindungi dan mempercepatkan pertumbuhan sel kulit baru. 

Menariknya lagi, harga sabun LFiz dijual pada harga RM9.90 sahaja. Bukan mudah untuk mendapatkan produk dengan ramuan berkualiti pada harga sebegini. Malah dengan penawaran harga mampu milik dengan kualiti setanding produk penjagaan diri terkemuka menjadikan sabun LFiz untuk menjadi pilihan beberapa selebriti tempatan antaranya Jaafar Onn, Rina EVA, Khaty Azian dan Afie Utopia yang juga merupakan pengurus jualan di beberapa kawasan sekitar Bangi, Kajang, Semenyih, Cheras dan Gombak. 

LFIZ SABUN AWET MUDA NOMBOR 1 DI MALAYSIA!

Jadi, anda kini ada solusi untuk kekal awet muda dengan hanya menggunakan sabun LFiz, sabun untuk kegunaan satu badan yang mampu melembap, mencerah dan meremajakan kulit anda. Dapatkan di pasaran sekarang dengan melayari laman Instagram @lfizbeauty atau Whatsapp di talian 013-3005709. 

LFIZ SABUN AWET MUDA NOMBOR 1 DI MALAYSIA!


#REEFISM #REEFISMTERRITORY #LFIZBEAUTY #PRODUK #GAYAHIDUP

0 Comments