KUALITI KEHIDUPAN LEBIH BAIK DENGAN RONELLA ESSENTIAL OIL


Kehidupan harian yang padat pastinya memberi kesan kepada mood kita. Kerja di pejabat yang sentiasa banyak, tersekat di dalam trafik yang sesak menyebabkan badan dan otak mudah penat. Jadi pastinya apabila sampai hujung hari, rumah kediaman anda merupakan the best spa untuk anda merehatkan diri. Disebabkan itu susun atur dan kebersihan dalam rumah amat penting dalam mengembalikan keceriaan pada diri. Namun itu belum cukup untuk menghasilkan momen istirehat yang baik tanpa menikmati rendaman badan dengan wangian aromaterapi berserta iringan instrumental music. Wow! Pasti kesibukan hari anda berbaloi! Tapi tahukah anda untuk mendapatkan the best essential oil bagi kediaman anda? Kebanyakan produk essential oil di pasaran bukannya 100 peratus minyak dan ini akan memberi kesan kepada fungsi essential oil itu sendiri. Itu belum lagi dengan harga untuk sesebuah essential oil yang mampu mencecah ribuan ringgit namun hasilnya tidak seperti yang diinginkan.

Kini anda tidak perlu khuatir. Terima kasih kepada RONELLA ESSENTIAL OIL yang merupakan satu-satunya produk bumiputera dengan 100% pure essential oil, tanpa alkohol dan tanpa bahan kimia. Yes! You heard me! Seleksi essential oil dari Ronella juga dicipta khas bagi mengatasi masalah kesihatan anda. Produk essential oil daripada Ronella merupakan satu kaedah alternatif menggunakan bahan semulajadi dan tumbuh-tumbuhan untuk mengelakkan jangkitan penyakit selain memberi kesegaran pada minda dan fizikal anda. Bagaimana jaminan produk Ronella ini adalah 100% asli? Produk asli menggunakan ayat santifik pada setiap botol bagi nama ramuan yang digunakan dan kepekatan minyak adalah tinggi.





Slogan "Care About Your Health, Naturally" menjadikan Ronella prihatin kepada kesihatan masyarakat. Terdapat pelbagai variasi essential oil oleh Ronella dengan dibahagikan kepada beberapa segmen tertentu iaitu FAMILY PACK, TREATMENT PACK dan juga HERBAL PACK.



Bagi segmen Family Pack yang mengkhususkan untuk kegunaan seisi keluarga, terdapat beberapa pilihan minyak iaitu berasaskan Lemongrass, Lavender dan Tea Tree. Lemongrass atau seraiwangi berfungsi sebagai penghindar serangga, meredakan sakit sendi dan boleh digunakan sebagai antiseptik untuk luka luaran dan dalaman. Bagi Lavender ia mampu meredakan tekanan dalam diri, meningkatkan kualiti tidur, membantu mengurangkan masalah kulit serta melegakan sakit kepala. Bagi Tea Tree pula ia berfungsi sebagai pembasmi fungus, bakteria dan septic. Malah ia mampu meredakan batuk, bronchitis, selsema, melegakan pernafasan serta meningkatkan sistem imun tubuh badan.

Family Pack


Beralih kepada segmen Treatment Pack yang terdiri daripada minyak berasaskan Peppermint, Eucalyptus dan Lemon. Peppermint mampu meredakan demam, sakit kepala, selsema,keradangan kulit serta masalah pencernaan. Bagi Eucalyptus atau kayu putih berupaya mengurangkan cacar air, demam, malaria, campak serta mampu meredakan jangkitan pernafasan, sakit sendi dan otot. Manakala bagi minyak berasaskan ekstrak Lemon ia mampu melancarkan peredaran darah, sembelit, darah tinggi dan sebagai agen penghindar gigitan serangga dan selulit.

Beralih kepada segmen Herbal Pack dimana ia terdiri dari berasaskan Clove Bud (putik cengkih), Cajuput (kayu putih) dan Patchouli (daun nilam). Minyak dari Clove Bud mampu meredakan jerawat, luka, melecur, lebam, asma, masalah pencernaan. Bagi Cajuput pula ia membantu mengurangkan bronchitis, resdung dan jangkitan kuman. Bagi Patchouli pula ia mampu menghindar penuaan kulit, masalah kemurungan serta meredakan jerawat, luka dan gigitan serangga.









Cara penggunaan juga cukup mudah! Hanya letakkan beberapa titik essential oil pada tisu dan menghidunya atau letakkan beberapa titis ke dalam diffuser sebagai alat penyegar. Essential oil dari Ronella juga boleh digunakan untuk tujuan urutan dengan mencampurkan bersama minyak urut.


Diffuser


Kini anda mampu meningkatkan kesejahteraan mental dan fizikal dengan produk Ronella. Anda serta seisi keluarga mampu menjalani kehidupan yang lebih sihat serta lebih yakin dengan kelebihan produk essential oil yang dihasilkan oleh Ronella.

e-book istimewa

Bagi anda yang membeli produk Ronella, ada hadiah istimewa menanti anda! Dapatan ebook premium "RONELLA ESSENTIAL OILS- DAN RAHSIA DISEBALIKNYA"secara percuma! E-book ini akan menerangkan kepada anda tentang A to Z berkenaan essentail oils. Bagi mendapatkan maklumat lanjut, sila layari:








*Elakkan penggunaan Ronella Essential Oil dari wanita mengandung serta bayi berusia kurang dari 3 bulan kerana kepekatan minyak yang tinggi serta kandungannya yang 100% asli boleh memberi kesan negatif pada tubuh badan.

#REEFISM #REEFISMTERRITORY #RONELLAMY #ESSENTIALOIL




0 Comments