AIMAN TINO MELANCARKAN KOLEKSI QURTA BY SWEET AIMAN FASHION UNIVERCITY - HADIAH BERNILAI RM 500 RIBU MENANTI PEMBELI BERTUAH


Selepas kejayaan produk kosmetik Sweet Aiman, kini Aiman Tino mengorak langkah dalam bidang fesyen pula dengan melahirkan koleksi Qurta by Sweet Aiman Fashion UniverCity. Qurta yang berkonsepkan "hipster" ini adalah hadiah Aiman Tino kepada peminat nya sempena menyambut Ramadhan dan juga Hari Raya Aidilfitri yang bakal tiba nanti.

Aiman memilih konsep Qurta “hipster” ini kerana ianya menampilkan elemen keselesaan dan kasual bagi semua peringkat umur. Qurta by Sweet Aiman ini terdiri daripada 10 warna terkini hasil pilihan Aiman sendiri. Pemilihan rekaan dan corak Qurta ini adalah inspirasi Aiman Tino bersama Dato’ Ryzal Jamaludin, iaitu pengasas produk Wonder Glow. Apa yang menarik tentang koleksi pakaian Qurta by Sweet Aiman ini ialah kerana ianya bercirikan "unisex" dimana ia juga boleh digayakan oleh kaum wanita.









AIMAN TINO KINI PUNYA LAGU RAYA SENDIRI
Sempena menyambut bulan Syawal yang akan menjelang nanti, Aiman Tino juga tidak ketinggalan mengeluarkan lagu raya. Lagu berjudul Lara Dalam Kerinduan yang telah dimuatkan di saluran YouTube pada 12 May 2017 lalu, kini telah mendapat lebih se juta penonton.


Aiman Tino bersama Dato' Ryzal, pengasas produk Wonder Glow


Pihak Sweet Aiman ingin merakamkan ribuan terima kasih yang tidak terhingga kepada Busana @ Menara Mara Kuala Lumpur dan juga Mara Inc. kerana menaja lokasi untuk Majlis Pelancaran "Qurta by Sweet Aiman" ini.

Harga jualan bagi "Qurta by Sweet Aiman" adalah RM 79.90 sahaja. Bagi mereka yang ingin mendapatkan koleksi pakaian Qurta ini, anda boleh mendapatkannya di kaunter Wonder Glow seluruh Malaysia bermula pada awal Ramadhan ini serta rangkaian terpilih Mydin Hypermarket di seluruh Malaysia. Diantarannya ialah :

1) Mydin USJ Subang

2) Mydin UTC Melaka

3) Mydin Bukit Mertajam Pulau Pinang

4) Mydin Kubang Kerian Kelantan

5) Mydin Pelangi Indah Johor Bahru

6) Mydin Meru Raya Ipoh 

7) Mydin Sinar Kota Kuala Lumpur 






Bagi memeriahkan lagi jualan Sweet Aiman dan juga Qurta by Sweet Aiman serta sebagai tanda terima kasih, pihak Sweet Aiman melancarkan peraduan yang diberi nama “Soul to Seoul Contest Sweet Aiman”. Para peminat berpeluang untuk memenangi hadiah utama iaitu sebuah kereta Toyota Vios, percutian ke Korea serta wang tunai RM10, 000. Nilai keseluruhan hadiah yang ditawarkan adalah sebanyak RM500, 000.



Cara untuk menyertai peraduan ini adalah mudah sahaja. Untuk setiap pembelian produk kosmetik atau pakaian Qurta anda layak untuk menyertai peraduan “Soul to Seoul Contest Sweet Aiman”. Pembeli perlu mengimbas QR CODE yang tertera dibelakang kotak produk atau “tag” pakaian. Setelah imbasan QR CODE dibuat, pembeli akan dibawa ke laman web Peraduan Sweet Aiman dimana pembeli boleh mengisi maklumat-maklumat seperti yang dikehendaki pada borang peraduan “online” di laman web tersebut. Pembeli perlu menyimpan resit pembelian dan nombor ID Sweet Aiman yang terdapat pada setiap kotak produk sebagai bukti pembelian. Cabutan bertuah akan diadakan pada bulan September 2017.

Untuk keterangan lanjut sila hubungi:

Tel: 016-7094042


Laman Web: www.sweetaiman360.com

Facebook: www.facebook.com/AimanTinoClub

Instagram: www.instagram.com/sweetaiman360deg






#REEFISM #REEFISMTERRITORY #AIMANTINO #SWEETAIMAN #QURTABYSWEETAIMAN

0 Comments