DARI HANYA JUAL INAI, KINI UMAIRAH UZMA PUNYA RANGKAIAN KOSMETIK SENDIRI

UMAIRAH UZMA, PRODUK KOSMETIK

Saya harus akui bahawa solekan menjadi rutin wajib bagi wanita masakini. Selain ia memberi seri pada penampilan, solekan juga membantu meningkatkan keyakinan diri bila berada dikhalayak ramai. Pemintaan yang tinggi serta keperluan harian terhadap tata rias menjadikan bisnes kosmetik tumbuh bak cendawan. Bahkan boleh saya katakan produk kosmetik tempatan kini mempunyai kualiti setanding dengan produk antarabangsa.

Salah satu jenama produk yang kian meningkat naik adalah Umairah Uzma. Saya berkesempatan untuk hadir ke PELANCARAN PRODUK TERBARU UMAIRAH UZMA baru-baru ini. Majlis yang dianjurkan cukup santai ini turut dihadiri oleh beberapa selebriti terkenal tanahair seperti Ifa Raziah, Salma, Fazli Zainal dn Reyhana. Majlis diserikan dengan ucapan alu-aluan oleh pengasas Umairah Uzma, Puan Nurul Nur Ariani serta demontrasi solekan menggunakan produk Umairah Uzma.

UMAIRAH UZMA, PRODUK KOSMETIK
MAJLIS TELAH DIADKAN DI JIBBY EAST

UMAIRAH UZMA, PRODUK KOSMETIK
INILAH PUAN NURUL NUR ARIANI

UMAIRAH UZMA, PRODUK KOSMETIK
SANTAI TAPI MERIAH

UMAIRAH UZMA, PRODUK KOSMETIK
TEAM UMAIRAH UZMA

UMAIRAH UZMA, PRODUK KOSMETIK
SESI BERGAMBAR

UMAIRAH UZMA, PRODUK KOSMETIK
WAJAH SEBELUM SOLEKAN
  
UMAIRAH UZMA, PRODUK KOSMETIK
JURUMEKAP INI PERTAMA KALI MENGGUNAKAN PRODUK UMAIRAH UZMA

UMAIRAH UZMA, PRODUK KOSMETIK
HASIL SELEPAS DISOLEK

Jenama yang diasaskan pada 2014 ini sebenarnya mempunyai kisah yang cukup menarik untuk dikongsi. Memulakan bisnes dengan sekadar menjual produk inai dan diikuti dengan produk pewarna kuku (nail polish) yang boleh kopek (peel-off). Pada tahun yang sama, beliau cuba meluaskan pasaran dengan memasuki pesta jualan Mood Republik di PWTC dan siapa sangka, sambutan yang diterima cukup memberangsangkan.

Hasil daripada sambutan ini, Puan Nurul menghasilkan satu lagi produk iaitu celak Mekah (eyeliner). Kelebihan celak ini adalah ia kalis air, tidak melekit dan mobil. Produk yang dihasilkan oleh Puan Nurul adalah hasil kajian dan pengalaman beliau sendiri. Ada satu ketika anak beliau mengalami penyakit ekszema, Puan Nurul telah mendapat idea untuk mencipta produk yang berasaskan air dan Aloe Vera iaitu Make Up Fix Spray. Kini produk ini menjadi antara best seller kerana ia bukan sahaja boleh menahan solekan selama 12 jam, malah ia berupaya menghilangkan masalah resdung, jerawat, melembap dan menegangkan kulit, mengelakkan kulit kusam dan kering serta banyak lagi kebaikan yang terkandung dalam produk ini.

UMAIRAH UZMA, PRODUK KOSMETIK

UMAIRAH UZMA, PRODUK KOSMETIK

UMAIRAH UZMA, PRODUK KOSMETIK

UMAIRAH UZMA, PRODUK KOSMETIK

UMAIRAH UZMA, PRODUK KOSMETIK

UMAIRAH UZMA, PRODUK KOSMETIK

UMAIRAH UZMA, PRODUK KOSMETIK





Kini, Puan Nurul dan jenama Umairah Uzma boleh berbangga kerana mempunyai lebih daripada 10 produk di bawah jenama ini. Malah produk Arabic Coffee Scrub, Kunyit Scrub, dan Charcoal Detox Mask mendapat permintaan tinggi untuk pasaran Australia. Jadi pihak Umiarah mengeksport bahan mentah kepada pembeli disana.

ANTARA PRODUK KELUARAN UMAIRAH UZMA:

UMAIRAH UZMA ARABIC HENNA


UMAIRAH UZMA ARABIC LENS


UMAIRAH UZMA BERRYLICIOUS STORIES BLUSHER


UMAIRAH UZMA MAGIC TOWEL

UMAIRAH UZMA EYESHADOW GLITTER

UMAIRAH UZMA LIPSTICK MATTE

UMAIRAH UZMA GLOWING FOUNDATION (SPF 50)

UMAIRAH UZMA MAKE UP FIX SPRAY

UMAIRAH UZMA SUPER MEGA VOLUME FIBER MASKARA

UMAIRAH UZMA EYELINER

UMAIRAH UZMA EMBRACE EAU DE PARFUM (LELAKI DAN WANITA)

UMAIRAH UZMA ARABIC COFFEE SCRUB

UMAIRAH UZMA KUNYIT SCRUB

UMAIRAH UZMA CHARCOAL DETOX MASK


Setiap produk Umairah Uzma menepati kesesuaian semua jenis kulit. Ia juga tidak mengandungi bahan kimia terlarang, mampu merawat kulit, anti penuaan, tahan lama, mudah dicuci dan paling penting ianya patuh syariah. Apa yang mengagumkan saya adalah Puan Nurul juga menggalakkan orang ramai yang ingin menjadi usahawan kosmetik menggunakan produk Umairah Uzma sebagai produk mereka sendiri.

Anda boleh mendapatkan informasi lanjut berkenaan jenama UMAIRAH UZMA dengan melayari laman media sosial rasmi atau boleh menghubungi Sanah Anna di talian 017-2946162. Pihak Umairah Uzma turut membuka peluang kepada anda di luar sana yang ingin menjadi agen jenama ini. Anda juga boleh Whatsapp sebarang pertanyaan ke talian 013-2454024.

UMAIRAH UZMA – KECANTIKAN ANDA KEPUASAN KAMI.


LAMAN WEB RASMI

LAMAN FACEBOOK RASMI

LAMAN INSTAGRAM RASMI


#REEFISM #REEFISMTERRITORY #UMAIRAHUZMA #PRODUKKECANTIKAN #KOSMETIK

1 Comments

  1. Kena sokong produk tempatan. Cantik solekan hasil MUA dari produk Umairah

    ReplyDelete