KEKAL LANGSING, SIHAT DENGAN MINUMAN JUS SERAT LEEDEE YANG DIASASKAN OLEH NENAS BRAZIL PREMIUM DAN MANGGA AFRIKA

JUST SERAT LEEDEE, KESIHATAN, PRODUK KURUS,

Berdasarkan kajian terkini Kesihatan dan Morbiditi Kebangsaan bersama Kementerian Kesihatan Malaysia, seramai 5.5 juta penduduk Malaysia memiliki masalah obesiti dan jumlahnya semakin meningkat. Percaya atau tidak, Malaysia adalah negara yang berada dalam senarai teratas mempunyai penduduk obesiti di dunia.

Bukan ingin mengejek jauh sekali menghina golongan ini, namun dari sudut pandangan positif, masalah kegemukan ini adalah sesuatu yang tidak sihat kerana ia mampu meningkatkan kebarangkalian menghidap pelbagai penyakit berkaitan obesiti, termasuklah penyakit kardiovaskular, diabetes melitus tahap 2, apnea tidur obstruktif, jenis-jenis kanser tertentu, osteoartritis, dan asma.

Selain menjalani rutin senaman dan pemakanan sihat, pengambilan minuman serat juga berupaya membantu anda untuk mendapatkan bentuk badan yang kurus dan sihat. Semua sedia maklum bahawa serat adalah komponen diet yang penting dalam proses menurunkan berat badan. Anda boleh dapatkan info lanjut tentang kepentingan serat menerusi pautan ini.

https://kevinzahri.com/pentingnya-serat-dalam-diet

Jadi biasanya kandungan serat boleh diperolehi menerusi pengambilan buah-buahan, kekacang atau sayur-sayuran, anda boleh mendapatkan khasiat serat menerusi pengambilan produk LEEDEE keluaran Naomi Beau Solutions. Apa yang menariknya tentang produk LEEDEE ini? Selain telah mendapat kelulusan daripada Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM), produk jus LEEDEE ini diformulasikan daripada bahan-bahan terpilih dan berkualiti tinggi yang diyakini selamat.

JUST SERAT LEEDEE, KESIHATAN, PRODUK KURUS,





Produk jus LEEDEE ini diperbuat daripada campuran dua bahan utama iaitu buah nenas Brazil premium dan Mangga Afrika. Semua sedia maklum bahawa nenas kaya dengan serat yang dapat membantu meningkatkan proses sistem pencernaan. Selain itu nenas juga kaya dengan sumber nutrien seperti Vitamin C yang bagus untuk kulit, Mangan, Tembaga dan Folat. Mangga Afrika juga mempunyai kandungan serat yang tinggi. Ini disebabkan oleh kandungan zat gabonesis irvingia yang terkandung di dalamnya yang berfungsi menggalakkan penghasilan enzim leptin. Enzim leptin mampu meningkatkan tindakbalas pada otak mengenai rasa lapar dimana ia akan merangsang rasa kenyang untuk tempoh lama.

JUST SERAT LEEDEE, KESIHATAN, PRODUK KURUS,






Produk jus LEEDEE ini turut mempunyai ramuan seperti Rasperry Ketone dan Bitter Orange yang diyakini selamat dalam membantu proses mengurangkan berat badan. Saya telah mencuba produk LEEDEE ini saya saya harus akui bahawa ia benar-benar mengawal selera makan saya. Malah saya tidak mudah merasa lapar terutamanya pada waktu tengahari. Apakah rasanya? Rasa nenas.

JUST SERAT LEEDEE, KESIHATAN, PRODUK KURUS,


Pengambilan 1 sachet sehari samada kemam terus atau campur bersama bersama 150ml air selepas sarapan pagi mampu mengawal selera makan dan pada masa sama dapat membakar lemak tanpa kesan sampingan. Kepada mereka yang suka ke gimnasium, produk LEEDEE adalah sesuai diambil sebagai FAT BURNER.

Mungkin ramai yang ragu-ragu dan mengganggap produk jus LEEDEE ini sama seperti pil atau ubat kurus yang dijual dipasaran. Tidak sama sekali! Produk jus LEEDEE ini berada dalam kategori makanan gentian yang telah diakui selamat untuk tubuh badan. Ia juga 100% bebas julap dan Sibutramine.

JUST SERAT LEEDEE, KESIHATAN, PRODUK KURUS,

JUST SERAT LEEDEE, KESIHATAN, PRODUK KURUS,

JUST SERAT LEEDEE, KESIHATAN, PRODUK KURUS,

JUST SERAT LEEDEE, KESIHATAN, PRODUK KURUS,





Dapatkan tubuh badan ideal dan sihat dengan produk jus LEEDEE sekarang. Setiap kotak produk jus Leedee mengandungi 15 sachet dan ia dijual pada harga RM128/kotak (Semenanjung Malaysia) dan RM133/kotak (Sabah & Sarawak). Hubungi talian 017-6797262 (LEEDEE HQ), 017-6790969 atau 017-6640279 bagi urusan pembelian dan informasi lanjut.


LAMAN FACEBOOK RASMI LEEDEE

LAMAN INSTAGRAM RASMI LEEDEE




#REEFISM #REEFISMTERRITORY #LEEDEETESTIMONI #KURUSMACAMLEEDEE #LEEDEE

0 Comments