KEKAL CANTIK DAN SIHAT DENGAN JUS K-TRI TURBO DAN SERUM Q’ALBUE SUCI DARIPADA JUTA GOLD

JUS K-TRI TURBO, JUTA GOLD, PRODUK KECANTIKAN, PRODUK KESIHATAN, SERUM Q'ALBUE SUCI,

Impian setiap manusia untuk memiliki kulit yang cantik dan pada masa sama mendambakan kesihatan tubuh badan yang berpanjangan. Dek kerana itu seringkali kita dengar cantik dan sihat merupakan dua perkara yang sering bergerak seiring. Kecantikan tiada erti jika tubuh badan sakit. Iya, ramai yang bilang, beauty is pain namun adakah anda rela mempunyai badan lemah dan tidak bermaya untuk tampil cantik? Selain melakukan rutin penjagaan diri, pengambilan makanan tambahan adalah penting bagi tubuh badan agar kekal sihat dan bertenaga. Ini penting agar anda dapat menjalani rutin harian dengan lancar. Peningkatan usia, gaya hidup dan faktor sekeliling juga memberi kesan kepada produktiviti badan.

Suka saya untuk berkongsi kepada anda semua akan bukan satu tapi dua produk yang khusus untuk mengekalkan keremajaan kulit wajah dan juga memberi stamina pada badan. Dua produk yang saya maksudkan adalah SERUM Q’ALBUE SUCI dan JUS K-TRI TURBO untuk para lelaki daripada syarikat JUTA GOLD. Sebagai informasi, kedua-dua produk ini bukan komedogenik (tidak menyebabkan jerawat), tidak menggunakan wangian sintetik, 100 peratus tidak menjalankan/menjalani sebarang proses uji kaji ke atas binatang dan bebas daripada kandungan sulfat, ftalat dan sumber binatang. Malah produk ini dibuat di kilang berstatus GMP dan mempunyai kualiti produk eksport.



SERUM Q-ALBUE SUCI

JUS K-TRI TURBO, JUTA GOLD, PRODUK KECANTIKAN, PRODUK KESIHATAN, SERUM Q'ALBUE SUCI,





Serum yang berasaskan gel (pati) ini diformulasi daripada 3 bahan utama iaitu ekstrak bunga Sakura, Emas 24K dan Vitamin E. Jika dilihat di negara Jepun, kecantikan yang dimiliki wanita di negara matahari terbit ini sering berkait rapat dengan penggunaan bunga sakura yang turut dikenali sebagai bunga kebanggaan penduduk negara itu. Kajian Persatuan Industri Kosmetik Jepun (JCIA) telah membuktikan bahawa ekstrak bunga Sakura sangat efektif untuk membantu mengembalikan kecantikan, kesempurnaan kulit dan mengurangkan tanda penuaan. Malah, kajian turut mendedahkan kemampuan bunga Sakura untuk mencegah pembentukan melanin setara dengan kemampuan vitamin C.

JUS K-TRI TURBO, JUTA GOLD, PRODUK KECANTIKAN, PRODUK KESIHATAN, SERUM Q'ALBUE SUCI,





Serum Q’albue Suci merupakan serum dari Pati Emas Tulen dimana ia mampu merawat masalah penuaan, jeragat serta parut pada wajah. Ia boleh menegangkan kulit dalam 2 minit dengan sekali pemakaian. Penggunaan serum Q’albue Suci secara konsisten akan menampakkan kulit wajah anda berseri dan cerah secara semulajadi. Bukan itu sahaja! Kulit wajah anda akan kembali anjal dengan nutrien yang terdapat pada serum ini. Produk ini sesuai untuk lelaki dan wanita juga pada semua jenis kulit.

JUS K-TRI TURBO, JUTA GOLD, PRODUK KECANTIKAN, PRODUK KESIHATAN, SERUM Q'ALBUE SUCI,





Cara penggunaan nya cukup mudah! Hanya sapukan di wajah 2 kali sehari iaitu pada waktu pagi dan malam selepas cucian muka dan penggunaan toner. Anda juga boleh menyapu serum ini sebelum menggunakan bedak asas agar solekan menjadi tahan lama. Saya sendiri sudah menggunakan serum ini dan saya suka akan tekstur dan bau haruman daripada ekstrak Bunga Sakura. Walaupun ianya memiliki tekstur gel yang pekat patinya, namun apabila disapu pada wajah, ia senang meresap terus ke dalam kulit tanpa meninggalkan kesan lekit.

JUS K-TRI TURBO, JUTA GOLD, PRODUK KECANTIKAN, PRODUK KESIHATAN, SERUM Q'ALBUE SUCI,
KULIT WAJAH TIDAK MELEKIT SETELAH DISAPU SERUM Q'ALBUE SUCI

KEBAIKAN SERUM Q’ALBUE SUCI

1. Menghilangkan jeragat & JERAWAT

2. Menampakkan pipi merah jambu secara semulajadi

3. Anti penuaan

4. Merangsang dalam pembentukan kolagen pada kulit & mencerahkan kulit

5. Menyamarkan flek-flek & noda bekas jerawat

6. Mengekalkan kelembapan kulit



JUS K-TRI TURBO

JUS K-TRI TURBO, JUTA GOLD, PRODUK KECANTIKAN, PRODUK KESIHATAN, SERUM Q'ALBUE SUCI,





Penjagaan luaran sahaja tidak mencukupi kerana tubuh badan kita juga memerlukan zat dan khasiat yang secukupnya agar sistem dalam badan kita sentiasa dalam keadaan baik. Bagi kaum adam khususnya, jangan abaikan keperluan pengambilan nutrisi untuk badan anda! Walaupun anda menjaga pola pemakanan anda, pengambilan makanan dan minuman tambahan amat penting untuk tubuh badan anda untuk kekal aktif sepanjang hari.

Apa kata daripada anda sering mengambil minuman ringan dari peti sejuk selepas bersenam, cubalah jus yang dirumus khas untuk lelaki iaitu JUS K-TRI TURBO daripada Juta Gold ini. Minuman ini dirumus berasaskan sumber ekstrak asli seperti Guarana, Tribulus Terrestris, Panax Ginseng, Madu, Kurma, Delima, minyak Habbatussauda. Semua sedia maklum akan kebaikan dan khasiat ramuan seperti Habbatussauda, buah kurma, madu dan ginseng yang bagus untuk sistem dalaman badan manusia. Jadi dengan gabungan variasi ramuan di dalam minuman jus berperisa anggur ini sememangnya dapat mengukuhkan sistem imunisasi dan memelihara kesihatan dalaman lelaki.

JUS K-TRI TURBO, JUTA GOLD, PRODUK KECANTIKAN, PRODUK KESIHATAN, SERUM Q'ALBUE SUCI,





Tidak perlu lagi mengambil pil-pil atau aditif yang terlarang untuk tampil sihat namun hakikatnya ia bias memudaratkan badan anda. Hanya sepaket sachet jus K-Tri Turbo sekali sehari selepas sarapan pagi anda akan dapat melihat perubahan positif pada diri anda. Jangan lupa untuk minum air mineral dalam kuantiti yang disarankan! Minuman jus ini sesuai untuk jejaka yang berusia 18 tahun ke atas sahaja dan tidak digalakkan kepada mereka yang mengidap penyakit jantung, kencing manis dan darah tinggi.

JUS K-TRI TURBO, JUTA GOLD, PRODUK KECANTIKAN, PRODUK KESIHATAN, SERUM Q'ALBUE SUCI,

Saya telah mencuba jus K-Tri Turbo daripada Juta Gold ini selama 1 minggu. Hasilnya, badan saya rasa lebih segar dan aktif. Dahulu saya sering merasa lesu terutamanya pada hari bekerja sehinggakan bila tiba waktu tengahari, mula rasa mengantuk dan tidak bermaya. Kini dengan pengambilan jus K-Tri Turbo ini, saya mampu kekal aktif sepanjang hari!


KEBAIKAN JUS K-TRI TURBO
  1. Merawat lemah tenaga batin secara semulajadi 
  2. Supplemen menu diet harian 
  3. Memberi tenaga berpanjangan 
  4. Mengatasi stress oksidatif 
  5. Membina otot-otot badan 
  6. Meningkatkan stamina semasa bersenam 
  7. Menstimulasi produksi hormon seks tanpa menjejaskan sistem tubuh lain 
  8. Mengurangkan tekanan darah tinggi 

JUS K-TRI TURBO, JUTA GOLD, PRODUK KECANTIKAN, PRODUK KESIHATAN, SERUM Q'ALBUE SUCI,






Apa ditunggu lagi! Jika anda ingin terus tampil sihat dan cantik dalam dan luar, anda harus mendapatkan kedua-dua produk daripada Juta Gold ini sekarang. Barulah anda lebih berkeyakinan dan bersemangat dalam menghadapi kehidupan harian bukan! Lebih menarik lagi, pihak Juta Gold menyediakan penghantaran secara PERCUMA (free shipping)! Telefon atau Whatsapp di talian 012-5229989.


LAMAN WEB RASMI 

LAMAN FACEBOOK RASMI 

LAMAN INSTAGRAM RASMI 



#REEFISM #REEFISMTERRITORY #JUTAGOLD #SERUMQALBUESUCI #JUSKTRITURBO

0 Comments