AGROBAZAAR MALAYSIA KLIA2 JUAL PRODUK AGRO MAKANAN MALAYSIA BERKUALITI, SENANG NAK CARI STOK MAKANAN UNTUK TRIP!

AGROBAZAAR MALAYSIA KLIA2





Anda sudah berada di KLIA2 dan ingin menaiki penerbangan ke destinasi pilihan. Namun, anda terlupa atau tidak sempat membeli makanan segera sebagai bekalan sepanjang bercuti atau ingin membeli produk IKS seperti kerepek dan coklat sebagai buah tangan kepada keluarga? Singgah saja ke premis Agrobazaar Malaysia KLIA2. Premis yang berkonsepkan Malaysia Cultural Experiences Store ini dibuka sebagai medium dan platform promosi produk terbaik keluaran tempatan kepada pengguna.

LOKASI AGROBAZAAR DITEPI PINTU PERLEPASAN DOMESTIK





Sebagai info, Agrobazaar Malaysia merupakan satu program di bawah Strategi Lautan Biru Kebangsaan (NBOS) dan dimiliki oleh Kementerian Pertanian dan Industri Asas Tani Malaysia (MOA) dan diuruskan oleh Lembaga Pemasaran Pertanian Persekutuan FAMA. Ia mula diperkenalkan pada tahun 2014 dengan misi merancakkan sektor perusahaan produk agro makanan Malaysia dalam pasaran tempatan dan global.

Apa yang menarik di Agrobazaar Malaysia KLIA2 ini, mereka menawarkan lebih 700 jenis produk makanan khususnya produk asas tani. Ada variasi pilihan produk antaranya produk coklat, makanan dan minuman ringan, minuman pracampuran, produk makanan untuk kembara dan banyak lagi.














Apa yang menarik minat saya adalah produk coklat yang dihasilkan daripada durian Musang King, biskut bijirin cip coklat Zaisara, Kampong Kravers Crunchy Hot Bilis, kerepek ubi kayu Agromas Malaysia, Teh Tarik 3 dalam 1 pracampuran Agromas Malaysia serta produk daripada Kembara Meals yang hanya menggunakan air mineral untuk memanaskan makanan. Hebat bukan! Jadi jika anda risau sukar mendapatkan makanan halal di destinasi percutian, anda boleh mendapatkan produk makanan di Agrobazaar Malaysia. 











Selain itu, Agrobazaar Malaysia KLIA2 turut menyediakan menu makanan seperti pastri, minuman panas, dan makanan yang dimasak. Kiranya sesuai dijadikan tempat makan dan lepak santai sebelum menaiki pesawat.

Agrobazaar Malaysia tidak ketinggalan dalam dunia digital dengan menghasilkan aplikasi Agrobazaar Online. Aplikasi ini membolehkan pengguna membuat pembelian atas talian disamping mendapat promosi serta diskaun menarik. Anda hanya perlu muat turun aplikasi Agrobazaar Online di telefon pintar anda!


LOKASI AGROBAZAAR MALAYSIA KLIA2 
LOT S2-3-L11 (SEBELAH BALAI PERLEPASAN DOMESTIK), 
TERMINAL KLIA2. 

WAKTU OPERASI: 
6 PAGI – 12 TENGAH MALAM 

LAMAN FACEBOOK RASMI: 

LAMAN INSTAGRAM RASMI 


#REEFISM #REEFISMTERRITORY #ABKLIA2 #AGROBAZAARMALAYSIA #TOURISMMALAYSIA #DEKATJER #CUTICUTIMALAYSIA #VM2020 #GATEWAYKLIA2

0 Comments