MECAN TRADE UBAH LANSKAP DUNIA PERNIAGAAN ONLINE, SEMUA ORANG BOLEH JADI PENIAGA DAN JANA PENDAPATAN MUDAH!






Siapa duga pandemik Covid-19 telah memberi impak besar kepada sektor perniagaan. Ramai peniaga mengalami kesan teruk dimana ada yang terpaksa gulung tikar kerana tidak mampu menanggung kerugian terutamanya perniagaan secara offline. Lebih parah, banyak syarikat besar yang telah lama berada dalam industri juga terpaksa menutup operasi kerana tidak dapat menjalankan bisnes selama sejak PKP diumumkan kerajaan. Kesan penutupan banyak perniagaan ini telah menyebabkan ramai yang kehilangan pekerjaan dan negara juga mengalami kerugian besar.

Ini telah membuka mata orang ramai bahawa modul bisnes secara konvensional yang diguna pakai sebelum ini bukan lagi pilihan utama dalam menjalankan perniagaan. Para peniaga dan usahawan harus mencari jalan alternatif dan menjadi lebih kreatif dalam meneruskan kelangsungan bisnes.

Tahukah anda bahawa perniagaan secara atas talian (online) telah menunjukkan peningkatan ketara sejak beberapa tahun kebelakangan ini malah sewaktu Perintah Kawalan Pergerakan sendiri, permintaan kepada pembelian secara online naik secara mendadak. Ini menunjukkan bahawa kaedah perniagaan telah berubah landskap dengan menjadikan bisnes online pilihan ramai usahawan kini.

MeCan Trade, sebuah platform e-perdagangan adalah solusi terbaik buat anda yang ingin memulakan perniagaan atas talian. Menariknya, platform ini turut menawarkan program yang dipanggil MeCan Trade Ambassador yang mana anda boleh menjana pendapatan tanpa mengeluarkan modal mahupun menghasilkan produk. Masih ragu-ragu dan tidak percaya? Teruskan membaca.






Sebagai info, MeCan Trade adalah cetusan idea Mr Andy Goh yang merupakan pengasas OldTown dan kini merupakan pemilik rangkaian restoran Nam Heong. Beliau cukup optimis kepada keupayaan dunia teknologi dan data dalam perniagaan, maka beliau ingin berkongsi formula kejayaan dalam perniagaan kepada pemilik perniagaan yang terkesan akibat pandemik untuk melakukan transformasi dan membina semula bisnes mereka.

Kenapa anda harus mendaftar program MeCan Trade Ambassador ini? Kelebihan program ini adalah semua orang boleh berniaga dan menjana pendapatan. Menariknya, dengan pendaftaran yang cukup mudah, anda boleh menetapkan e-stor anda sendiri untuk menjalankan bisnes. Semua sedia maklum bahawa media sosial adalah saluran yang paling popular masakini. Jadi menerusi gabungan media sosial dan e-perdagangan, peluang untuk anda meraih pendapatan cukup mudah.


BAGAIMANA MECAN TRADE BERFUNGSI

Sebagai sebuah pusat e-perdagangan sehenti, MeCan Trade menghubungkan penjual dan pembeli secara terus di seluruh dunia. Penjual boleh terus menyediakan platform jualan atas talian sendiri dan menjadi pemilik perniagaan segera dengan pelbagai jenis produk atau barang dagangan yang ditawarkan tanpa perlu menyimpan stok. Jadi anda tidak perlu pening kepala memikirkan tentang stok dan duit modal yang besar. Senang kata, ia adalah kedai atas talian yang mana ia menguruskan keseluruhan proses jual beli dari A hingga Z, dari prosedur pendaftaran, pembelian, pembayaran hingga penghantaran ke depan pintu pelanggan.

Apa yang perlu anda lakukan hanyalah dengan mendaftar dan membuka e-stor sendiri di laman MeCan Trade dimana platformnya telah siap tersedia. Jika anda rajin, anda boleh customize platform e-stor anda sendiri mengikut citarasa anda. Kemudian anda cuma kongsikan pautan produk yang ingin anda jual itu di mana-mana laman media sosial. Anda akan menerima ganjaran setelah pengikut anda berjaya membeli produk yang anda telah kongsikan tadi. Mudah bukan? 






Seperkara lagi, MeCan Trade sangat menitikberatkan tentang kualiti produk yang dijual di platfrom e-stor mereka. Jadi setiap produk yang ingin dijual di dalam laman MeCan Trade ini harus menjalani proses pemilihan yang ketat dan teliti. Sebagai info, MeCan Trade menawarkan pelbagai produk antaranya makanan, produk penjagaan diri, kelengkapan rumah dan banyak lagi. Anda punya produk sendiri dan ingin pasarkan di laman MeCan Trade? Anda boleh berhubung terus dengan pihak MeCan Trade untuk informasi lanjut. 

Jadi, tidak sukar untuk menjana pendapatan kerana dengan program MeCan Trade Ambassador ini:
  • Semua boleh menjadi usahawan bila-bila dan dimana sahaja.
  • Anda tidak memerlukan modal untuk berniaga, bebas risiko dan peluang cerah jana pendapatan pasif. 
  • Tetapan e-stor yang mudah. 
  • Anda kongsi pautan produk, produk berjaya dijual, anda mendapat ganjaran. 


Langkah mendaftar program MeCan Trade Ambassador:
  • Daftar diri di bahagian akaun pembeli
  • Tetapkan pautan e-stor anda dengan nama yang anda sukai. Saya juga sudah punyai e-stor sendiri iaitu https://reefomar.mecan.trade
  • Mulakan langkah dengan promosi stor dan produk di media sosial. 

Kelebihan yang terdapat di MeCan Trade adalah walaupun ibu pejabat berada di Kuala Lumpur, pasaran perniagaan bukan sahaja tertumpu dalam Malaysia, tetapi juga telah diperluaskan di negara China, Thailand dan Indonesia. Malah, pihak MeCan Trade senang merancang untuk meluaskan empayar perniagaan di seluruh Asia Tenggara seperti di Singapura, Filipina, Vietnam, Cambodia, Laos dan Myanmar.


PRODUK VANZO DAN WELLSEN

Memandangkan saya sudah punyai e-stor sendir di MeCan Trade ini, jadi saya bebas untuk memilih mana-mana produk yang berada dalam katalog MeCan untuk dijual. Sudah pasti produk yang saya mahu fokuskan adalah produk yang saya suka. Jadi saya lebih mudah untuk berkongsi informasi dan pengalaman menggunakan produk tersebut dengan pengikut di laman sosial saya. Antara produk kegemaran saya adalah jenama Vanzo dan Wellsen. 







Vanzo adalah produk penyegar udara yang diperbuat daripada ekstrak berasakan tumbuh-tumbuhan dan bebas daripada bahan kimia merbahaya. Produk Vanzo ini adalah hasil kejasama syarikat tempatan dengan syarikat Jepun iaitu Ogawa & Taiyo Corporation yang mana kedua-dua syarikat ini memiliki kepakaran dalam pembuatan pewangi komersial dengan pengalaman lebih 125 tahun dalam industri. Kedua-dua syarikat Jepun ini cukup disegani di Jepun dan rantau Asia serta serius dalam menitikberatkan akan kualiti produk dan keselamatan kepada pengguna. 


Setiap produk Vanzo telah lulus MSDS International Standard Test Report, ujian SGS dan menerima sijil analisis. Antara kelebihan penyegar udara Vanzo adalah ia mempunyai ketahanan bau yang panjang (sehingga 60 hari). Layari https://vanzoasia.com/ untuk maklumat lanjut. Vanzo didatangkan dengan dua saiz iaitu Dashboard dan Aircond Vent series dengan variasi haruman.


DASHBOARD SERIES
English Pear and Freesia 1818
An innovative fragrance of mellow scented fresh pear with cool white freesias and a delicate yet distinctive scent.

LX Secret Musk 1616
Scent: Unique scent that brings about the image of sea breeze and a field of blooming flowers.

LX Velvet Musk 1717
Scent: Natural velvet musk scent that encompasses floral and wood notes.


AIRCOND VENT SERIES

Miniature English Pear and Freesia 658
Scent: An innovative fragrance of mellow scented fresh pear with cool white freesias and a delicate yet distinctive scent.

Miniature LX Secret Musk 656

Scent: Unique scent that brings about the image of sea breeze and a field of blooming flowers.

Miniature LX Velvet Musk 657

Scent: Natural velvet musk scent that encompasses floral and wood notes.


Wellsen pula merupakan produk penjagaan rambut yang menawarkan variasi produk yang bebas bahan pengawet serta bahan kimia terlarang. Rangkaian produk Wellsen diperbuat daripada bahan organik. Produk penjagaan rambut Wellsen mempunyai 48 jenis produk dan dihasilkan daripada ekstrak organik Chamomile dan 100% Pure Peppermint essential oil ini dapat memberi kesegaran kepada rambut anda. Bagi Siri Minyak Marula pula ia cukup sesuai digunakan sebagai rawatan secara intensif rambut dan kulit kepala. Ini kerana minyak Marula ini dapat memberi lebih 60% perlindungan antioksida berbanding minyak argan. 



Sebagai info, syarikat pengeluar Wellsen iaitu WeGlobe Marketing Sdn Bhd mempunyai pengalaman lebih 20 tahun dalam penghasilan dan penyedaran produk penjagaan rambut berkualiti tinggi seperti Wellsen dan Pter & Guys.

Produk keluaran WeGlobe seperti Wellsen ini telah diformulasi secara eksklusif oleh sekumpulan pakar dalam bidang kosmetik dan pendandan rambut bagi memenuhi permintaan salon rambut seluruh negara. Anda boleh mendapatkan informasi lanjut mengenai produk Wellsen ini di https://weglobe.com.my/collections/wellsen


Jadi, anda bukan sahaja berperanan sebagai pengguna, tetapi menerusi MeCan Trade ini anda juga boleh mempromosikan produk kegemaran anda dan seterusnya menjana pendapatan lumayan. Inilah masanya anda harus merebut peluang keemasan dengan mendaftar diri di program MeCan Trade Ambassador ini kerana anda akan dibekalkan dengan strategi pemasaran yang kuat untuk meningkatkan kesedaran dan aktiviti untuk platform dan jenama yang diwakili Mecan Trade ini. Buat duit dengan mudah dengan MeCan Trade. Layari https://mecan.trade/mainsite untuk informasi lanjut.
 

#REEFISM #REEFISMTERRITORY #MECANTRADE #BISNES

0 Comments