JEBAT JAMU TUN TEJA UNTUK LELAKI KINI DIPASARAN

JEBAT JAMU TUN TEJA UNTUK LELAKI KINI DIPASARAN


Umum mengetahui bahawa herba merupakan bahan tradisional yang memberi banyak manfaat kepada tubuh badan manusia. Sejak dari zaman dulu lagi, herba banyak membantu bukan sahaja menyedapkan masakan tetapi telah terbukti dapat meningkatkan tahap kesihatan badan manusia baik wanita mahupun lelaki. Kalau anda lihat, banyak produk makanan tambahan berasaskan herba telah dihasilkan di pasaran bagi memenuhi permintaan ramai dan antara yang terbaru adalah JEBAT JAMU TUN TEJA (JEBAT by JTT).

JEBAT JAMU TUN TEJA UNTUK LELAKI KINI DIPASARAN


JEBAT adalah Minuman Tenaga yang dicipta khas untuk kaum lelaki. JEBAT mengandungi bahan-bahan herba semula jadi seperti Tongkat Ali, Ginseng dan Madu Asli. Di samping itu, JEBAT mempunyai manfaat yang baik, bertindak sebagai memberi tenaga tambahan untuk lelaki, mengurangkan bintik hitam dan putih di muka, membantu mengurangkan kesan gelap akibat sinaran matahari pada kulit dan membantu pelancaran usus yang sihat.

Sebagai info, Jamu Tun Teja yang dikenali sebagai Produk berasaskan Herba Terbaik di Malaysia telah mula beroperasi pada 2017 dan berpusat di Bukit Mertajam, Pulau Pinang. Jamu Tun Teja diasaskan oleh Hazira Azihan bt. Abd Wahab dan Syukri Hassan selaku Presiden Jamu Tun Teja. 


JEBAT JAMU TUN TEJA UNTUK LELAKI KINI DIPASARAN
HAZIRA AZIHAN ABD. WAHAB, PENGASAS JAMU TUN TEJA


“Tercetusnya idea untuk menghasilkan JEBAT ini sebab selalu tengok Syuk, merangkap suami keletihan kalau kerja berterusan. Macam mana nak maju dalam business kalau tak kental. Saya sendiri adalah pengguna tegar Jamu Tun Teja, 24 jam ibarat “nothing to me”. Saya boleh kerja berterusan tanpa sempadan tapi kalau Syuk tak boleh nak kejar energy bekerja saya, macam mana? Oleh itu, terhasilnya JEBAT by JTT ini.” ulas Hazira.

Hazira juga memberitahu tentang keunikan produk JEBAT ini berbanding produk di pasaran ialah JEBAT mengandungi 3 bahan utama yang sangat bagus untuk lelaki. Kos pembuatan dan formulasi agak tinggi, namun JTT sangat berpegang teguh dengan KUALITI berbanding produk yang hanya berlandaskan konsep Hit & Run. 

JEBAT JAMU TUN TEJA UNTUK LELAKI KINI DIPASARAN


“Dari segi konsep, JEBAT sangat berhubung kait dengan jiwa, semangat kepahlawanan melayu demi memartabatkan sejarah nusantara. Walaupun kos pemasaran pembuatan video dan grafik agak tinggi untuk syarikat SME seperti JTT yang baru menapak di industri ini, kami tidak gentar untuk melawan arus.” ujarnya.

“Dari awal tahun lepas lagi saya dah terbayang nama produk JEBAT tu memang zasss! Kenapa bukan TUAH, sebab JEBAT ni macam bad boy sikit ada aura dan karakter yang gagah”. 




Cabaran yang dihadapi semasa melaksanakan produk JEBAT menurut beliau “Lelaki susah nak setuju bab-bab supplement ini, kalau bab kari gulai lain lah. Bab supplement, nak buat too delicious, it will end up as cordial taste, nak buat too medicinal taste, pahit segala herba. Kaum lelaki tak mungkin berpegang pada Beauty is Pain. Perempuan lain, perempuan gigih! Jadi akhirnya, the taste is amazingly good dan bukan cordial taste. Lelaki yang consume JEBAT ini sahaja akan tahu manfaat JEBAT. Every single ingredient akan bagi hints in one sip!”

“Saya berharap agar JEBAT akan hit pada kali ini! Saya nak JEBAT diletakkan di Harrods!” jelas Hazira penuh optimis.

Selain JEBAT, Jamu Tun Teja (JTT) juga telah menghasilkan produk lain yang dibuat khas untuk wanita. Antara produk JTT adalah Jamu Tun Teja, Ginseng Herbal Soap, Feminine Herbal Wash, MEKAR, Sutera Lip Serum dan Lip Glass, RATU Hair Series dan LAUT Spa Series.

Untuk maklumat lebih lanjut, anda boleh menghubungi Ms Mira at +60175173053 atau anda boleh menghantar e-mel di jamutuntejahq@gmail.com

Ikuti Jamu Tun Teja di FACEBOOK | INSTAGRAM .


#PRODUK #KESIHATAN #JEBATBYJTT #JAMUTUNTEJA

0 Comments