WE CARE, WE LOVE BERSAMA CARINA JENAMA TISU PILIHAN RAMAI!

WE CARE, WE LOVE BERSAMA CARINA JENAMA TISU PILIHAN RAMAI!

We Care, We Love Bersama Carina Jenama Tisu Pilihan Ramai | Sedar kah anda bahawa tisu menjadi produk penting dalam kehidupan seharian? Tidak pernah terfikir di minda namun hakikatnya tisu memainkan peranan penting dalam rutin manusia. Kenapa saya kata begitu? Anda bangun dari tidur dan mula bersiap untuk keluar. Tisu kapas di ambil lalu di tuangkan toner lalu disapu ke muka. Sewaktu memasak, tisu dapur di ambil untuk mengelap permukaan yang basah dan kotor. Ketika berada di luar, tisu kering atau tisu basah di ambil dari dalam beg untuk mengelap tangan, bibir dan peluh. Nampak tak kepentingan tisu dalam perjalanan rutin harian kita? Saya sendiri menjadikan tisu sebagai essential item walau di mana saya saja berada. Kadang-kadang keluar makan di kedai, tisu yang disediakan jenis mudah berderai dan rapuh. Stress juga! Maka sebab itu saya sering membawa tisu sendiri.

Boleh saya katakan banyak jenama tisu di pasaran. Namun jenama mana yang berbaloi untuk dibeli? Pada saya, kualiti tisu adalah aspek utama agar fungsinya tercapai serta kepuasan saya menggunakannya. Antara jenama tisu yang menjadi pilihan adalah Carina.


CARINA JENAMA TISU TEMPATAN KUALITI ANTARABANGSA

Untuk pengetahuan anda, jenama Carina sudah bertapak dalam pasaran pada tahun 2009 dan sebagai pengeluar tisu pertama Malaysia, Carina menjadi pelopor kepada penghasilan tisu berkualiti dan mampu milik. Tisu Carina dihasilkan daripada 100% pulpa dara kapas tulen asli bagi memberi memberikan keselesaan kepada orang ramai disamping mengekalkan piawaian kualiti produk. Pastinya tisu Carina menjadi pilihan terbaik buat mereka yang berkulit sensitif kerana produk yang dihasilkan oleh Carina tidak mengandungi sebarang komponen kitar semula, justeru menjadikannya lembut pada kulit dan tahan lasak.

Dengan iklim subtropika yang lembap di rantau ini, Carina percaya tisu berkualiti tinggi adalah penting kerana ia lebih bersih, mudah dan mesra keluarga, serta untuk kegunaan sendiri. Bukan itu sahaja! Tisu Carina juga mesra kepada alam kerana ia mudah larut dalam air jadi ia bukan sahaja melindungi pengguna malah melestarikan alam sekitar.


KEMPEN CARINA WE CARE, WE LOVE

WE CARE, WE LOVE BERSAMA CARINA JENAMA TISU PILIHAN RAMAI!

Beberapa tahun kebelakang memberi impak dan cabaran getir buat kita semua. Semoga tahun 2023 yang baru menjengah kalendar ini menjadikan kita lebih positif dalam menjalani hidup. Begitu juga dengan Carina dengan azam untuk terus memandang ke hadapan selari dengan peredaran zaman dan kekal berdaya saing. Maka cetusan konsep baharu bertemakan "We Care, We Love" bertujuan:
  • Menggalakkan kesedaran kebersihan, mewujudkan persekitaran yang sihat dan mengurangkan pencemaran.
  • Menjaga kulit pengguna dengan menyediakan 100% kapas tulen semula jadi yang mesra kepada kulit.
  • Pengeluaran tempatan untuk meningkatkan pemulihan ekonomi.
  • Fokus untuk memenuhi keperluan dan kehendak orang di Asia Tenggara.
  • 4 siri utama produk Carina untuk memenuhi permintaan pasaran.
Kempen "We Care, We Love" tampil dengan hasrat untuk menyemai kepercayaan orang ramai bahawa penghasilan produk yang berkualiti tinggi akan mempengaruhi dan menghasilkan penjagaan dan kasih sayang yang lebih baik untuk keluarga. Ikuti tanda pagar #CarinaCares untuk turut serta dalam perjalanan penjagaan terbaik.
@reefofficial CARINA! Jenama legend ni! Tahun 2023 CARINA tampil dengan konsep baharu bertemakan We Care, We Love dengan 4 siri utama iaitu: ✨Penjagaan Kecantikan ✨Penjagaan Bilik Mandi ✨Peralatan Dapur ✨Penjagaan Kesihatan Berbaloi beli produk CARINA ni sebab ia diperbuat daripada 💯 Pulpa Dara Asli dan Kapas Tulen, mesra alam sekitar, berkualiti tinggi sesuai digunakan oleh semua peringkat umur. Alang-alang dah beli produk CARINA jangan lupa sertai peradua Review & Win tau! Mana tau tuah menjadi milik anda! Inflo lanjut di blog! #MildAndGentle #comfortable #pure #SoftAndTender #CarinaMalaysia #CarinaCares #HealthyTissue #VITAMEDIA #CARINA #WeCareWeLove #beautytissue #BetterLife #CarinaMY #MYCarina #Tissue #CarinaTissue #handkerchieftissue #handkerchief #VirginPulp #PurePulp #Wallettissue #CarinaLavender #CarinaGreentea #CarinaRose #CarinaEveryday #CarinaPure #CarinaCaringLife #CarinaForAll #BetterwithCarina #CarinaFamily #Carina100natural #CarinaNature ♬ Cheshire - ITZY

Produk Carina tampil dengan 4 siri utama iaitu:
  1. PENJAGAAN KECANTIKAN (BEAUTY CARE) – Siri Tisu Kering Carina diperbuat daripada 100% PULPA DARA ASLI untuk memastikan kebersihannya, menjadikan ia lembut dan selamat digunakan pada kulit, termasuk kulit sensitif manakala Siri Kapas yang diperbuat daripada 100% KAPAS ASLI yang sesuai untuk kegunaan kecantikan kerana ia bersifat hypoallergenic dan tidak akan menyebabkan iritasi dan kerosakan kulit kerana kapas yang digunakan dari bahan semula jadi yang asli.
  2. PENJAGAAN BILIK MANDI (TOILETRIES CARE) – Tisu Bilik Mandi dengan 3 lapisan, menjadikan ia lebih kuat dan lembut untuk digunakan.
  3. PERALATAN DAPUR (KITCHENWARE) - Siri Tisu Dapur ini menjadikan permukaan dapur dan peralatan bersih, berkilat dan bebas calar. Ia membantu membersihkan kaunter dapur dan peralatan serta menyental tumpahan cecair.
  4.  PENJAGAAN KESIHATAN (HEALTH CARE) – Siri Tisu Basah mengandungi 99% air, bebas paraben yang tidak menyebabkan sensitiviti kulit dan alahan.

VARIASI TISU CARINA

Tisu Carina didatangkan dalam pelbagai saiz, daripada pembungkusan yang kecil sehingga yang lebih besar, menjadikannya sesuai untuk digunakan oleh individu mahupun seisi keluarga. Pembungkusan bersaiz sederhana Carina Handkerchief Tissue menjadikannya ideal dan sesuai untuk kegunaan harian. Sementara itu, Carina Wallet Tissue dengan pembungkusan yang trendy membolehkan anda menggunakannya sebagai on-the-go wallet atau dompet harian anda.

Selain itu, Carina juga boleh diperoleh dalam siri lain seperti tisu basah, kapas muka, putik kapas, kapas gulung dan banyak lagi. Tekstur Carina Wipes yang lembut, sesuai digunakan untuk pembersihan dan pembasmian kuman bagi menanggalkan kotoran atau cecair dari kulit atau permukaan. Rangkaian Carina Cotton pula juga diperbuat daripada kapas asli, lembut, tahan lasak dan mempunyai kadar penyerapan yang tinggi sesuai untuk kegunaan peribadi dan juga penjagaan bayi. Pastinya, rangkaian produk Carina yang meluas ini dapat memenuhi keperluan harian dan amalan gaya hidup yang lebih baik, bersih dan sihat.

PRODUK TISU KERING

WE CARE, WE LOVE BERSAMA CARINA JENAMA TISU PILIHAN RAMAI!

WE CARE, WE LOVE BERSAMA CARINA JENAMA TISU PILIHAN RAMAI!

  • CARINA HANDKERCHIEF Tissue
  • CARINA WALLET Tissue
  • CARINA Box Tissue
  • CARINA Kitchen Tissue

PRODUK TISU BASAH

WE CARE, WE LOVE BERSAMA CARINA JENAMA TISU PILIHAN RAMAI!

  • CARINA Wet Wipes
  • CARINA Antibacterial Wipes


PRODUK SET KAPAS

WE CARE, WE LOVE BERSAMA CARINA JENAMA TISU PILIHAN RAMAI!

    • CARINA Cotton Bud
    • CARINA Facial Cotton


    CARINA GIFT BOX

    WE CARE, WE LOVE BERSAMA CARINA JENAMA TISU PILIHAN RAMAI!

    Jika anda mahu mendapatkan tawaran menarik dari Carina, barangkali anda boleh mendapatkan pek istimewa Carina Gift Box. Anda boleh juga jadikan kotak hadiah ini sebagai cenderamata juga. Di dalam Carina Gift Box ini mengandungi:
    1. Carina Facial Cotton 160’s
    2. Carina Box Tissue 90’s
    3. Carina Handkerchiefs Tissue
    4. Carina Cotton Buds 400 tips
    5. Carina Wet Tissue
    6. Carina Antibacterial Wipes 70’s
    7. Carina Cotton Bud 480’s
    8. Carina Wet Wipes 30’s
    Selain itu, melalui pembelian Carina Gift Box ini anda akan mendapat:
    • Baucar pembelian online di Shopee Carina Official Store bernilai RM5
    • Risalah kempen Review & Win
    • Carina Surprise Ang-Pao sehingga RM88 melalui Touch ‘n Go

    Kandungan Carina Gift Box Set TIDAK termasuk:
    • Carina Kitchen Roll (boleh dibeli di kedai fizikal atau secara online)
    • Carina Limited Edition We Love We Care Bag (GWP dengan pembelian RM40 dan ke atas)

    Dimana boleh dapatkan Carina Gift Box?
    • Cawangan AEON Big terpilih
    • Mix Store cawangan IOI City Mall
    • Hot Market di Berjaya Times Square
    • Tong Hup Trading, Melaka


    BEG EDISI TERHAD CARINA WE CARE, WE LOVE

    WE CARE, WE LOVE BERSAMA CARINA JENAMA TISU PILIHAN RAMAI!

    Menariknya lagi, untuk pembelian RM40 dan ke atas anda layak mendapatkan beg edisi terhad Carina We Care, We Love secara PERCUMA!


    REVIEW & WIN WITH CARINA

    WE CARE, WE LOVE BERSAMA CARINA JENAMA TISU PILIHAN RAMAI!

    Alang-alang sudah membeli produk Carina, apa kata anda sertai peraduan Review & Win! Sejumlah 300 pemenang di cari dengan hadiah berupa 3 bulan bekalan untuk rumah setiap bulan. Setiap pemenang bakal membawa pulang nilai hadiah berjumlah RM150.

    Cara penyertaan:
    1. Muat naik FOTO/VIDEO ulasan pengalaman anda dengan MANA-MANA produk siri CARINA di Facebook/Instagram/ Tiktok.
    2. Nyatakan sebab dan kenapa anda akan mengesyorkan CARINA & tag laman media sosial rasmi CARINA di Facebook / Instagram / Tiktok.
    3. Sertakan bersama tanda pagar (hashtags) #MYCarina #WeCareWeLove . Pastikan hantaran (post) anda adalah umum (public).
    *Terma & Syarat:
    • Tempoh kempen: SEKARANG - 30 April 2023
    • Hadiah tidak boleh ditukar, tidak boleh dipindah milik, dan tidak boleh ditebus dengan wang tunai atau hadiah lain. Kami berhak untuk mengubah suai dan meminda terma dan syarat tanpa notis terlebih dahulu.
    • Resit WAJIB ditunjukkan ketika menuntut hadiah. Resit pembelian sah dari 1 Jan 2023 - 31 April 2023 sahaja.
    • Setiap pemenang hanya boleh menuntut sekali sahaja, nama & resit pembelian yang sama tidak dibenarkan walaupun di muat naik oleh orang berbeza.
    • Baucar tunai bernilai RM150 adalah untuk pembelian produk CARINA sahaja, setiap baucar tunai RM50 hanya sah selama 1 bulan.
    • Carina berhak untuk mengubah suai dan meminda terma dan syarat tanpa notis terlebih dahulu.

    DI MANA BOLEH DAPATKAN CARINA?

    WE CARE, WE LOVE BERSAMA CARINA JENAMA TISU PILIHAN RAMAI!

    Mesti dah tak sabar untuk sertai peraduan anjuran Carina ini bukan? Masanya untuk mendapatkan produk Carina tetapi dimanakah anda boleh mendapatkannya? Produk Carina boleh diperolehi secara atas talian atau di pasaraya seperti:

    PASARAYA TERKEMUKA SECARA FIZIKAL

    AEON Big, AEON Wellness, Econsave, Mydin, NSK, Ascen+ Pharmacy, MiX Store, PotBoy Groceries, C-Mart Penang (Kedah, Perlis), Ceria 99 (Penang, Kedah, Perak), Family Stores (Seremban, Melaka), Oppa Mart (Melaka & Seremban), Nirwana Maju (Johor, Pahang, Terengganu, Kelantan), Target Supermarket (Johor), Song Mart Malaysia (Johor) & Pasaraya Hwa Thai (Johor).

    Untuk pembelian atas talian, anda boleh dapatkan di:
    Untuk maklumat lanjut, hubungi Carina melalui wangzhengcarina@gmail.com. Ikuti media sosial rasmi Carina Malaysia untuk perkembangan terkini serta mendapatkan info-info kesedaran tentang kebersihan dan penjagaan diri.

    IKUTI CARINA DI FACEBOOK | INSTAGRAM | TIKTOK



    #MILDANDGENTLE #COMFORTABLE #PURE #SOFTANDTENDER #CARINAMALAYSIA #CARINACARES #HEALTHYTISSUE #VITAMEDIA #CARINA #WECAREWELOVE #BEAUTYTISSUE #BETTERLIFE #CARINAMY #MYCARINA #TISSUE #CARINATISSUE #HANDKERCHIEFTISSUE #HANDKERCHIEF #VIRGINPULP #PUREPULP #WALLETTISSUE #CARINALAVENDER #CARINAGREENTEA #CARINAROSE #CARINAEVERYDAY #CARINAPURE #CARINACARINGLIFE #CARINAFORALL #BETTERWITHCARINA #CARINAFAMILY #CARINA100NATURAL #CARINANATURE

    1 Comments

    1. SIZZLING SUZAI - lahh tissue ke hahah mati2 ingt tole wanita lol

      ReplyDelete