PERADUAN JUSTEA HAPPY 61ST MERDEKA OLEH YEO’S MALAYSIA

YEO'S MALAYSIA, YEO'S, PERADUAN, MERDEKA 2018,


‘Tanggal 31, bulan lapan Lima puluh tujuh’…. Bait lirik lagu Dato’ Sudirman ini sememangnya dekat di hari rakyat Malaysia. Lagu yang mengingatkan dan memberi semangat untuk sentiasa cinta akan tanahair. Bila dengar lagu ini dimainkan di corong radio, maknanya bulan kemerdekaan telah tiba!

Bersempena dengan sambutan hari Kemerdekaan tahun 2018 ini, pihak Yeo’s, jenama produk makanan dan minuman tempatan tidak mahu ketinggalan menyemarakkan lagi kemeriahan hari yang cukup istimewa bagi seluruh rakyat Malaysia. Bermula 30 Julai hingga 30 September 2018, Pihak Yeo’s menerusi rangkaian produk Justea mengadakan peraduan yang dipanggil Peraduan “Justea Happy 61st Merdeka”.


YEO'S MALAYSIA, YEO'S, PERADUAN, MERDEKA 2018,





Peraduan ini terbuka kepada seluruh warganegara Malaysia yang menetap di Malaysia* sahaja. Jika anda berumur 18 tahun kebawah, anda hendaklah mendapatkan kebenaran daripada penjaga. Cara untuk menyertai peraduan ini cukup mudah. Semudah ABC!

1. Langkah 1:


YEO'S MALAYSIA, YEO'S, PERADUAN, MERDEKA 2018,

Beli mana-mana produk minuman Justea dalam satu resit rasmi (1 resit = 1 penyertaan).

Resit Rasmi kedai mesti dicetak dengan jelas jenama Produk Justea yang bertarikh dalam

tempoh peraduan.



2. Langkah 2:


YEO'S MALAYSIA, YEO'S, PERADUAN, MERDEKA 2018,

Muat turun aplikasi POP Media menerusi imbasan kod QR (aplikasi POP Media juga

boleh dimuat turun melalui Google Play atau Apps Store)



3. Langkah 3:


YEO'S MALAYSIA, YEO'S, PERADUAN, MERDEKA 2018,

Imbas sebarang paket minuman Justea untuk mengaktifkan bingkai foto Justea. Bergambar

dengan bingkai tersebut.



4. Langkah 4:


YEO'S MALAYSIA, YEO'S, PERADUAN, MERDEKA 2018,

Whatapp ke nombor 012-212 4873 butiran seperti NAMA PENUH, NO KAD PENGENALAN,

GAMBAR BERSAMA BINGKAI DAN GAMBAR RESIT
sebagai bukti pembelian. Simpan Resit

Rasmi pembelian untuk tujuan pengesahan. Lampiran foto hendaklah memenuhi kriteria

yang berikut:

a) Gambar hendaklah menunjukkan dengan jelas nama kedai, tarikh, nombor Resit Rasmi, kuantiti dan nilai pembelian Produk Justea. Resit Rasmi yang berlipat tidak akan diterima.

b) Gambar-gambar hendaklah memenuhi standard kualiti visual yang minima. Kejelasan imej yang terjejas oleh pencampuran warna, kekasaran, kekaburan, pendedahan berlebihan, artifak mampatan atau lain-lain degradasi yang jelas kelihatan tidak akan diterima dan akan dibatalkan.



Anda boleh menghantar seberapa banyak penyertaan yang anda mahu. Mudah bukan! Hadiah yang ditawarkan cukup menarik. Sebanyak 20 buah telefon pintar jenama Samsung Galaxy J7 Pro menanti 20 pemenang utama. Para pemenang untuk hadiah utama dipilih berdasarkan kreativiti anda.

Bukan itu sahaja! Hadiah mingguan berupa tiket wayang Golden Screen Cinemas (GSC) untuk 2 orang turut ditawarkan kepada 20 pemenang setiap minggu selama 9 minggu peraduan ini dijalankan.


YEO'S MALAYSIA, YEO'S, PERADUAN, MERDEKA 2018,





Jadual Cabutan Mingguan 

Minggu 1: 30 Jul – 5 Aug 2018 

Minggu 2: 6 Aug – 12 Aug 2018 

Minggu 3: 13 Aug – 19 Aug 2018 

Minggu 4: 20 Aug – 26 Aug 2018 

Minggu 5: 27 Aug – 2 Sept 2018 

Minggu 6: 3 Sept – 9 Sept 2018 

Minggu 7: 10 Sept – 1 6 Sept 2018 

Minggu 8: 17 Sept – 23 Sept 2018 

Minggu 9: 24Sept- 30 Sept2018 



Jangan risau jika anda tidak memenangi cabutan hadiah mingguan untuk jadual cabutan minggu yang tertentu kerana secara automatik anda layak untuk pemilihan mingguan yang berikutnya. Paling menarik, anda layak memenangi maksimum satu Hadiah Utama atau/dan satu Hadiah Mingguan sepanjang Tempoh Peraduan berlangsung. Keputusan pemenang bagi hadiah utama dan mingguan akan diumumkan menerusi Laman Facebook Rasmi Yeo’s Malaysia dan juga Laman Facebook Justea.

Jadi apa tunggu lagi! Mana lah tahu bulan merdeka ini memberi tuah kepada anda. Selamat Hari Merdeka!



*Para pekerja Penganjur (termasuklah anggota bersekutunya dan/atau syarikat-syarikat yang berkaitan) dan ahli keluarga mereka yang terdekat (anak, ibu bapa, adik-beradik termasuk pasangan mereka); dan/atau wakil, pekerja dan/atau agen pengiklanan dan/atau penyedia perkhidmatan promosi bagi Penganjur (termasuklah anggota bersekutunya dan/atau syarikat-syarikat yang berkaitan) dan ahli keluarga mereka yang terdekat (anak, ibu bapa, adik-beradik termasuk pasangan mereka).

#REEFISM #REEFISMTERRITORY #JUSTEA #YEOSMALAYSIA

0 Comments