ATAS PERMINTAAN RAMAI, GARLIC BUTTER CHICKEN KEMBALI DI KENNY ROGERS ROASTERS MALAYSIA!







Pastinya jenama Kenny Rogers Roasters tidak memerlukan sebarang pengenalan. Rangkaian restoran yang diasaskan oleh penghibur legenda dunia, Kenny Rogers ini cukup terkenal di kalangan rakyat Malaysia. Pastinya menu ayam panggang rotisserie menu di rangkaian restoran ini menjadi pilihan rakyat Malaysia sejak 2008.

Atas permintaan ramai, pihak Kenny Rogers Roasters Malaysia membawa kembali menu sensasi iaitu Garlic Butter Chicken. Semua sedia maklum akan keenakkan dan kelazatan ayam panggang Kenny Rogers Roasters dan pastinya dengan sos garlic butter ia memberi rasa enak berganda! Menu Garlic Butter Chicken Kenny Rogers Roasters didatangkan dengan beberapan pilihan hidangan.

SET GARLIC BUTTER CHICKEN MEAL

SET GARLIC BUTTER CHICKEN & SOUP MEAL

GARLIC BUTTER WHOLE CHICKEN





  • GARLIC BUTTER CHICKEN MEAL (RM24.90)
    • 1 ketul Garlic Butter Quarter Chicken bersama 3 pilihan side dishes dan 1 Kenny Home-made Muffin. 


  • GARLIC BUTTER CHICKEN & SOUP MEAL (RM26.90)
    • 1 ketul Garlic Butter Quarter Chicken bersama 1 side dish, 1 Kenny’s Mushroom & Chicken Soup dan 1 Kenny’s Home-made Muffin. 


  • GARLIC BUTTER WHOLE CHICKEN (RM55)


  • GARLIC BUTTER FAMILY FEAST (RM 88.80)
    • 1 ketul Garlic Butter Whole Chicken bersama 2 side dishes, 4 biji Kenny’s Home-made Muffin dan sebotol air Coca Cola 1.5 liter. 

Pelengkap sajian Garlic Butter Chicken Kenny Rogers Roasters ini adalah minuman Minty Passion Mocktail, gabungan rasa buah tropika bersama limau dan daun pudina.

Sempena dengan kembalinya menu Garlic Butter Chicken ini, pihak Kenny Rogers Roasters Malaysia melancarkan kempen Back Butter than Ever sebagai tanda penghargaan buat pelanggan yang tidak putus-putus memberi sokongan dan maklum balas positif kepada menu ini.






Sebagai tambahan, setiap ahli KRR Card yang menambah nilai RM 100 akan menerima ganjaran Nasi Lemak Solo PERCUMA! Manakala bagi ahli KRR Card berdaftar yang menyambut hari lahir, akan akan dihadiahkan dengan set Kenny’s Quarter Meal dengan setiap pembelian di restoran sepanjang bulan kelahiran anda.

Dapatkan informasi lanjut dengan melayari www.krr.com.my atau telefon di talian 03-21199888. Jangan lupa untuk mengikuti laman media sosial Kenny Rogers Roasters Malaysia!



#REEFISM #REEFISMTERRITORY #KRRMALAYSIA #KRRMEALS

0 Comments