FIREFLY AIR CARGO SEDIA PERKHIDMATAN PENGHANTARAN BUNGKUSAN DALAM MASA 3 JAM

FIREFLY AIR CARGO SEDIA PERKHIDMATAN PENGHANTARAN BUNGKUSAN DALAM MASA 3 JAM

Firefly Air Cargo Sedia Perkhidmatan Penghantaran Bungkusan Dalam Masa 3 Jam | Kenaikan mendadak ke atas permintaan mengangkut bungkusan ke seluruh Malaysia telah menjadikan Firefly Airlines memenuhi permintaan dengan memperkenalkan Firefly Air Cargo. Setelah melancarkan perkhidmatan penghantaran dari lapangan terbang ke lapangan terbang lain awal bulan ini, syarikat penerbangan ini yakin bahawa ia akan memberi manfaat khususnya pemilik perniagaan dan penjual dalam talian dikala pergerakan masih terhad akibat pandemik Covid-19. Perkhidmatan Firely Air Cargo ternyata mampu memberi penyelesaian yang cepat, selamat dan menjimatkan. Bagi menggalakkan orang ramai menggunakan perkhidmatan penghantaran menerusi Firefly Air Cargo, pihak Firefly menawarkan potongan diskaun sebanyak 20% dari 15 Mac sehingga 29 Mac ini untuk memberi peluang kepada pelanggan untuk menikmati penjimatan sepanjang menggunakan perkhidmatan ini.

"Kami memahami bahawa kepantasan dan kecekapan adalah penting pada hari ini dalam persekitaran perniagaan yang kompetitif. Sebilangan besar perniagaan telah menukar model perniagaan mereka dari luar talian ke dalam talian sejak bermulanya wabak ini. Jumlah perniagaan dalam talian yang wujud saban hari sangat mengejutkan dan kami ingin membantu memastikan perniagaan ini terus bergerak ”, kata Ketua Pegawai Eksekutif Firefly Airlines, Philip See.

Beliau turut berkata perkhidmatan ini juga akan memberi manfaat kepada ahli keluarga yang tinggal atau bekerja di negeri lain untuk menghantar kiriman seperti hadiah hari lahir atau juadah dari air tangan ahli keluarga kini dapat dihantar kepada orang yang tersayang ke lapangan terbang pilihan mereka dalam 3 jam. 


CARA MENGGUNAKAN PERKHIDMATAN FIREFLY AIR CARGO

FIREFLY AIR CARGO SEDIA PERKHIDMATAN PENGHANTARAN BUNGKUSAN DALAM MASA 3 JAM

Perjalanan untuk menghantar bungkusan melalui Firefly Air Cargo cukup mudah. Pelanggan hanya perlu menghantar bungkusan mereka di kaunter lapangan terbang Firefly, memilih destinasi serta waktu penerbangan yang diingini dan seterusnya mengisi borang pengiriman. Sebagai alternatif, bagi untuk menjimatkan masa, pelanggan boleh memuat turun borang pengiriman di www.fireflyz.com.my/aircargo. Bungkusan itu kemudian akan melalui pemeriksaan sekuriti dan terus kepada proses penghantaran ke lapangan terbang yang telah dipilih. Setibanya di lapangan terbang tersebut, bungkusan perlu diambil oleh penerima dalam masa 24 jam dari waktu ketibaan kerana tiada kemudahan penyimpanan yang disediakan oleh syarikat penerbangan.


FIREFLY AIR CARGO SEDIA PERKHIDMATAN PENGHANTARAN BUNGKUSAN DALAM MASA 3 JAM


Kaunter Firefly Air Cargo terdapat di Lapangan Terbang Sultan Abdul Aziz Shah, Subang (SZB), Lapangan Terbang Antarabangsa Pulau Pinang, Bayan Lepas (PEN), Lapangan Terbang Sultan Mahmud, Kuala Terengganu (TGG), Lapangan Terbang Sultan Ismail Petra, Kota Bharu (KBR), Sultan Lapangan Terbang Abdul Halim, Alor Setar (AOR) dan Lapangan Terbang Antarabangsa Langkawi, Langkawi (LGK). Firefly Airlines akan menyediakan perkhidmatan penghantaran ini di lebih banyak lapangan terbang pada masa hadapan.


#FIREFLY #BISNES #INFORMASI

0 Comments