JUS GLAMOHEALTH MINUMAN KESIHATAN PENUH MANFAAT DALAM SATU BOTOL

jus glamohealth

Bila usia semakin bertambah, pastinya pelbagai penyakit menanti jika tidak dicegah dari awal. Antara penyebab utama kepada penyakit adalah seperti rutin harian yang padat, pemakanan, persekitaran dan juga emosi mampu mengundang kepada penyakit-penyakit berbahaya seperti darah tinggi, kencing manis dan macam-macam lagi.

Saya sendiri sudah berusia lewat 30-an. Pada lingkungan usia begini, tidak dinafikan bahawa penyakit mula menanti untuk menyerang diri. Risau juga. Antara masalah kesihatan yang selalu saya hadapi adalah sembelit, stress dan sakit-sakit badan. Ini semua berpunca daripada kehidupan harian saya. Bayangkanlah hampir setiap hari saya keluar rumah sebelum subuh dan pulang ke rumah lewat malam. Penat memang penat. Waktu makan dan minum memang tidak menentu. Demi kelangsungan hidup saya redah dan gagahi sahaja. Kadangkala kepala saya kerap migrain. Bila kerap penyakit ini datang memang menyukarkan aktiviti harian saya.

Sehinggalah saya diperkenalkan oleh rakan saya akan satu produk ini. Jus Glamohealth. Beliau menyatakan bahawa minuman kesihatan berasaskan botani ini membantu beliau menjadi lebih sihat dan aktif. Saya pada awalnya tidak begitu percaya kerana biasalah lambakan produk di luar sana kebanyakannya indah khabar dari rupa. Promosi sahaja yang gah namun hasilnya mengecewakan. Saya selalu terkena. Namun teman saya menyakinkan saya akan keberkesanannya kerana beliau sendiri mengamalkan pengambilan minuman Galmohealth ini kerana dulu beliau kerap mengalami penyakit darah tinggi dan sering sakit sendi.

Ya. Saya akui nampak perubahan positif pada diri beliau yang nampak sihat dan bertenaga. Jadi saya mengambil keputusan untuk mencuba. Tidak salah mencuba memandangkan jus Glamohealth ini adalah minuman yang dihasilkan daripada adunan tradisional. Jadi setiap malam sebelum tidur saya akan ambil jus ini. Rasanya juga enak. Masam manis.

Setelah hampir 1 bulan saya mengamalkan jus Glamohealth ini, ternyata perubahan positif berlaku pada diri saya. Saya sudah tidak sembelit, badan pun tidak sengal-sengal, tidak stress dan yang paling penting saya kembali bertenaga walaupun saya bekerja sepanjang hari. Alhamdulillah. Ternyata produk jus Glamoheath banyak membantu kehidupan harian saya. Seriously.

jus glamohealth





Banyak juga kelebihan produk jus Glamohealth ini rupanya. Ia mengandungi banyak ramuan yang setiap satunya mempunyai manfaat tersendiri iaitu buah lemon, ubi bit merah (beetroot), madu, daun durian belanda, daun cedery, daun dukung anak, selasih, buah delima, daun belalai gajah.

Kelebihan produk jus Glamohealth ini adalah:

1. Memecahkan penyakit batu karang

2. Mencuci sistem perkumuhan

3. Mengatasi masalah kencing tak lawas dan tak terkawal serta kencing manis

4. Mengubati cirit-birit

5. Mengawal tekanan darah tinggi

6. Mencegah pengerasan arteri bila berlaku stress (tekanan darah tinggi)

7. Melegakan penyakit pedih ulu hati

8. Memulihkan penyakit berkaitan hati, jantung dan hempedu

9. Mengurangkan sakit sendi, sakit lutut, sakit pinggang dan lenguh badan


Secara peribadi, saya cukup berpuas hati dengan produk jus Glamohealth ini. Malah saya juga membeli beberapa botol untuk kegunaan ibu saya. Alhamdulillah, ibu saya pun berpuas hati dengan jus Glamohealth ini. Menariknya, produk jus Glamohealth ini boleh diambil seawal usia 11 tahun. Jangan risau tentang status produk ini kerana ianya mendapat sijil daripada MeSTI (dibawah Kementerian Kesihatan Malaysia) dan mempunyai sijil Halal daripada pihak JAKIM.

Kepada anda diluar sana yang mengalami masalah penyakit seperti yang saya nyatakan di atas boleh mencuba produk jus Glamohealth ini. Tidak rugi pun mencuba. Mencegah kan lebih baik dari mengubati. Harga yang ditawarkan juga tidak mahal. Harga asal produk ini adalah RM200 tapi pihak Glamohealth ada membuat tawaran harga istimewa iaitu RM120. Murah bukan? Bukan sahaja murah, malah ia mampu mengatasi masalah penyakit. Sila layari laman web Jus Glamohealth untuk butiran lanjut. Seriously, ini adalah produk tempatan yang berjaya mencuri perhatian saya.

jus glamohealth








LAMAN WEB RASMI JUS GLAMOHEALTH

LAMAN FACEBOOK RASMI

LAMAN INSTAGRAM RASMI

LAMAN TWITTER RASMI

EMAIL

TELEFON

0122266953
0136918656
0136732012



#REEFISM #REEFISMTERRITORY #JUSGLAMOHEALTH #MINUMANSEHAT #TESTIMONI #KESIHATAN #JUSGLAMOHEALTHXMO #PEMECAHBATUKARANG #NO1MALAYSIA

1 Comments

  1. Moga kita semua dikurniakan kesihatan tubuh badan yang sihat ye wak. Bagus jugak Jus Glamohealth ni ye

    ReplyDelete