PROMOSI PAKEJ RAWATAN KECANTIKAN DI NATASHA BY DR FREDI SETYAWAN BEAUTY & WELLNESS BANGSAR SEMPENA AIDILFITRI 2018


Penjagaan wajah dan diri sudah sinonim dengan gaya hidup masakini. Boleh saya katakan ia kini menjadi keperluan bagi ramai orang diluar sana bagi menjaga imej dan ketrampilan diri. Permintaan yang tinggi kepada rawatan kecantikan dan estetik di Malaysia khususnya dapat dilihat dengan kewujudan pusat dan klinik khas dalam bidang ini. Antara yang menarik perhatian adalah NATASHA BY DR FREDI SETYAWAN BEAUTY & WELLNESS yang terletak di Bangsar.

Jenama Natasha by Dr Fredi Setyawan ini mungkin asing bagi sebilangan warga kota namun sebenarnya ia telah bertapak di Malaysia lebih 4 tahun. Memulakan bisnes di Subang Jaya dan kini ia berpindah ke Bangsar dengan premis yang lebih besar dan selesa. Natasha by Dr Fredi Setyawan ini merupakan antara jenama besar di Indonesia dengan memiliki hampir 100 cawangan di sana. Nama Natasha yang diambil sempena nama anak kedua Dr Fredi ini menawarkan variasi produk dan rawatan khusus kepada mereka yang mementingkan kecantikan.


















Sempena dengan sambutan Aidilfitri, pihak Natasha by Dr Fredi Setyawan Beauty & Wellness telah menawarkan pelbagai promosi hebat untuk anda tampil menawan. Produk dan rawatan yang ditawarkan di sini pastinya sesuai dengan kulit orang Asia malah yang menariknya mereka menggunakan bahan botanikal sebagai ramuan dalam setiap produk dan ia mendapat status Halal daripada Majelis Ulama Indonesia. Selain itu kilang pembuatan produk Natasha by Dr Fredi Setyawan di PT. Dion Farma Abadi mendapat pengiktirafan ISO 9001:2015, Good Manufacturing Practise dari Indonesia National Agency of Drug and Food Control dan terkini Anugerah Kualiti dan Teknologi sempena 2017 International Arch of Europe Award yang telah berlangsung di Frankfurt, Jerman.




SURAU JUGA DISEDIAKAN DI SINI





Apa yang saya suka tentang Natasha by Dr Fredi Setyawan Beauty & Wellness di Bangsar ini adalah ia umpama pusat sehenti bagi kecantikan. Dari rawatan estetik, penjagaan wajah hingga spa ada di sini. Malah mereka turut mengeluarkan rangkaian kosmetik dan juga produk kecantikan untuk golongan lelaki. Jom kita lihat promosi khas sempena lebaran.





  

  





 

CLINIC & BEAUTY PROMOTION

1. Facial (CP-) + Carbon Peel (1 x) = RM399 (Normal Price: RM510)

2. Facial (CP-) + Microoxy (1 x) = RM200 (Normal Price: RM360)

3. Facial (CP-) + Aquamesolift = RM299 (Normal Price: RM410)


RM299 PROMOTION SET 1 (PAMPER SET)

1. Milk Cleanser - RM40

2. Masker Tube - RM50

3. Neck Cream - RM50

4. Eye tube - RM40

5. Normal facial + Light Active Therapeutics (LAT) - RM235

TOTAL = RM435


RM299 PROMOTION SET 2 (ARGAN SERIES + SPA FOR WOMEN)

1. Argan Shampoo (100ml) - RM40

2. Argan Bath (100ml) - RM40

3. Argan Conditioner (100ml) - RM40

4. Argan Lotion (100ml) - RM40

5. Spa Treatment - RM275

· Macadamia

· Mulberry

· Coffee

TOTAL = RM435

*For men switch the spa to facial brightening, acne, rejuvenate (choose 1) + LAT = RM410








Tunggu apa lagi! Ayuh serbu Natasha by Dr Fredi Setyawan Beauty & Wellness Bangsar bagi mendapatkan rawatan kecantikan pada harga istimewa. Promosi berlangsung sehingga 31 Julai 2018. Hubungi 03-22019922/0322019944 segera untuk tempahan dan pertanyaan lanjut.
 

LOKASI NATASHA BY DR FREDI SETYAWAN BANGSAR 

96, JALAN MAAROF, 
BUKIT BANDARAYA, 
59100 KUALA LUMPUR. 

LAMAN FACEBOOK RASMI 

LAMAN INSTAGRAM RASMI 


#REEFISM #REEFISMTERRITORY #NATASHASKINCARE #NATASHAMY #SKINCAREMADEFORYOU

2 Comments

  1. Wow, macam-macam pakej dekat Natasha clinic ini.

    ReplyDelete
  2. Wanita dan kecantikan memang tak dapat dipisahkan. Penjagaan dari atas hingga ke bawah perlu dititikberatkan agar ia lebih kelihatan cantik dan berseri-seri sinonim dengan persona diri wanita.

    ReplyDelete