HAIRUL AZREEN DUTA JENAMA TERBARU SUN LIFE MALAYSIA, PELAN TAKAFUL SUN INFINITI-I DAN APLIKASI SUNACCESS TURUT DILANCAR






Sun Life Malaysia Assurance Berhad dan Sun Life Malaysia Takaful Berhad (Sun Life Malaysia), masing-masing sebagai pembekal insurans hayat dan Takaful Keluarga, bergabung dengan pelakon yang juga Duta Jenama baharu, Hairul Azreen untuk pelancaran dua tawaran baharu yang akan memberikan rakyat Malaysia jaminan dan kemudahan kewangan yang lebih baik.

Dilancarkan hari ini, pelan Sun Infinity-i adalah produk terbaharu Sun Life Malaysia, pelan takaful sejagat yang dirancang untuk memberikan rakyat Malaysia fleksibiliti kewangan berdasarkan kemampuan dan keperluan mereka. Turut dilancarkan ialah aplikasi mudah alih SunAccess baharu yang membolehkan pengguna untuk mengakses e-penyata bagi pelan insurans /takaful mereka bila-bila masa, di mana sahaja, dan juga mengemukakan tuntutan mereka melalui aplikasi mudah alih.

Semasa pelancaran itu, Ketua Pegawai Eksekutif dan Presiden/Ketua Negara Sun Life Malaysia, Raymond Lew berkata, "Sejak memasuki pasaran enam tahun lalu, kami teguh dengan komitmen kami untuk memperkasakan rakyat Malaysia mencapai jaminan kewangan seumur hidup dan mempunyai kehidupan yang lebih sihat. Pelancaran pelan Sun Infinity-i hari ini dan aplikasi mudah alih SunAccess adalah langkah seterusnya ke arah matlamat untuk membolehkan Pelanggan kami mencapai fleksibiliti lebih baik serta mengawal masa depan kewangan mereka."

RAYMOND LEW, KETUA PEGAWAI EKSEKUTIF & PRESIDEN SUN LIFE MALAYSIA (KIRI) BERSAMA HAIRUL AZREEN SELAKU DUTA JENAMA TERBARU SUN LIFE MALAYSIA





Turut hadir pada majlis pelancaran itu ialah Presiden ASEAN Sun Life Financial Asia, Leo Grepin yang berkata, "Sun Life telah beroperasi di Asia selama lebih daripada 125 tahun dan ia adalah segmen yang paling pesat berkembang dalam perniagaan kami hari ini. Kami menjaga dan mengutamakan Pelanggan kami dalam setiap langkah diambil. Sun Infinity-i akan memperkasakan lebih banyak rakyat Malaysia untuk bermula dari awal dalam melindungi masa depan kewangan mereka, dengan kemudahan aplikasi SunAccess.”

DARI KIRI: LEO GREPIN, PRESIDEN ASEAN SUN LIFE FINANCIAL ASIA, HAIRUL AZREEN DAN RAYMOND LEW, KETUA PEGAWAI EKSEKUTIF & PRESIDEN SUN LIFE MALAYSIA






Sun Infinity-i adalah pelan simpanan jangka pendek yang menyediakan:

  • Sumbangan fleksibel dan jangka perlindungan untuk memenuhi keperluan individu dan memenuhi kustomisasi seperti jumlah simpanan, tempoh simpanan, dan tempoh liputan;
  • Meningkatkan pembayaran tunai tahunan, bermula dari akhir tahun kontrak pertama hingga matang;
  • Sun Infinity-i menyediakan perlindungan ke atas kematian dan hilang upaya menyeluruh sepanjang tempoh perlindungan.
  • Sun Inifinity-i juga akan membayar wakaf/derma daripada jumlah sumbangan takaful yang dibayar apabila berlakunya kematian orang yang dilindungi.
  • Manfaat ihsan ini akan dibayar kepada Yayasan Waqaf Malaysia, dan/ atau organisasi wakaf atau organisasi kebajikan lain
  • Manfaat matang dengan bayaran sekaligus.

"Sun Infinity-i telah direka menurut keperluan Pelanggan kami," Kata Raymond. "Walaupun kita semua berusaha keras untuk menjamin masa depan yang lebih cerah untuk diri kita, cabaran kewangan tidak boleh dijangka kepada sesiapa pun. Sun Infinity-i adalah penyelesaian Sun Life Malaysia untuk merancang jaminan masa hadapan yang lebih selamat dari segi kewangan dengan mudah.”

"Sun Infinity-i menawarkan pilihan pembayaran dan terma kontrak yang berbeza bagi Pelanggan kami supaya mereka dapat memilih kombinasi yang sesuai berdasarkan keperluan mereka; manakala faedah pembayaran tunai yang semakin meningkat memberikan mereka aliran pendapatan yang mantap untuk perancangan kewangan mereka dalam jangka masa panjang. Pelan ini memberikan pelanggan kami penyelesaian yang sempurna untuk membantu mereka menguruskan wang dengan cekap serta bersedia dalam keadaan yang tidak disenangi, "katanya.

Duta Jenama yang baru dilantik untuk Sun Life Malaysia serta wajah Sun Infinity-i, Hairul Azreen berkongsi semasa pelancaran, "Saya percaya Sun Infinity-i adalah pelan yang ideal untuk semua tanpa mengira umur dan status dengan fleksibiliti dan ciri disesuaikan yang pasti akan memberi manfaat kepada orang ramai dengan peningkatan pembayaran tunai tahunan yang menjadi tumpuan yang jelas. Saya dengan bangganya berkerjasama dengan Sun Life Malaysia untuk memperkenalkan rancangan ini kepada pengguna."

Turut dilancarkan pada majlis tersebut adalah aplikasi mudah alih bagi pengguna iaitu SunAccess. Perkhidmatan yang sebelum ini boleh didapati melalui portal web Sun Life Malaysia, kini boleh didapati di Google Play Store dan Apple App Store. Pelanggan Sun Life Malaysia dapat menikmati pengalaman yang lebih baik dengan lebih banyak ciri dalam aplikasi mudah alih yang dipertingkat ini seperti log masuk biometrik, push notifications dan penyenaraian harga unit.

"Kini, Pelanggan dapat menikmati kemudahan berganda sambil mengawal jaminan keselamatan kewangan mereka melalui aplikasi mudah alih SunAccess yang baru dilancarkan. Pelanggan dapat melihat e-penyata mereka melalui telefon pintar mereka - mewujudkan pengalaman yang cepat, selamat, dan mesra alam," tambah Raymond.

Untuk maklumat lanjut mengenai Sun Infinity-i, SunAccess, atau lain-lain tawaran Sun Life Malaysia, sila layari: www.sunlifemalaysia.com .


LAMAN FACEBOOK RASMI

LAMAN INSTAGRAM RASMI


#REEFISM #REEFISMTERRITORY #SUNLIFEMALAYSIA #LIFEISBRIGHTERUNDERTHESUN

0 Comments