DIAMOND SAPINDUS SOAP PRODUK SABUN PELBAGAI GUNA DARI TAIPEI TAIWAN


Kebersihan diri adalah rutin penting dalam kehidupan seharian. Dari atas kepala hingga ke hujung kaki hendaklah sentiasa berada dalam keadaan bersih supaya kita terhindar daripada pelbagai penyakit. Pelbagai produk penjagaan diri tidak kira samada untuk rambut, kulit wajah mahupun badan berada di pasaran. Cuma pemilihan yang betul amat penting kerana bukan semua produk sesuai untuk tubuh badan kita. Saya sendiri secara peribadi adalah seorang yang agak selektif dalam membeli produk penjagaan diri. Jadi pemilihan produk dengan ramuan yang betul harus dititiberatkan.

Bercakap soal produk penjagaan diri, pernah tak anda mendengar sebuah produk yang mampu membersihkan badan, kulit muka dan juga rambut dalam satu masa? Senang kata produk pelbagai guna. Ingin saya kongsikan kepada anda semua sabun yang cukup unik serta mampu memudahkan urusan penjagaan diri anda sekeluarga.

Produk sabun ajaib ini adalah DIAMOND SAPINDUS SOAP yang berasal dari Taipei Taiwan. Ia diperbuat daripada sejenis tumbuhan yang dipanggil sapindus. Kalau anda lakukan carian tentang tumbuhan ini, ia juga turut dikenali dengan nama soapberries dan tumbuhan ini sering digunakan dalam pembuatan sabun kerana kandungan yang terdapat didalamnya bersifat anti bakteria, anti keradangan dan anti kegatalan. Jadi sabun Diamond Sapindus Soap memang sesuai untuk semua jenis kulit termasuk kulit sensitif. Ia bersifat semulajadi dengan kandungan alkali yang sangat rendah dengan nilai ph 7.5.

Ekstrak Polifenol dari sapindus dapat membersihkan minyak muka, bertindak sebagai astringen untuk meminimumkan liang-liang pori pada wajah, membasmi kuman, mensterilkan dan menghentikan kulit daripada penuaan. Senang kata ia sabun ini memberi kesan anti penuaan. Selain itu, Asid ferulik yang terdapat dalam tumbuhan sapindus diiktiraf oleh pakar saintifik sebagai faktor kecantikan. Ia memberi manfaat kepada kualiti kulit dengan cara menjadikannya halus, berkilat dan elastik. Kandungan asid sitrik dalam sapindus dapat membantu menghilangkan keratin yang terkumpul di lapisan luar kulit anda, mempercepatkan penyembuhan kulit, mengurangkan jerawat, bintik gelap, kedut, kulit kering, memutihkan kulit dan mengatasi masalah kulit kasar.

Bagi rambut pula, penggunaan sabun DIAMOND SAPINDUS SOAP mampu merawat kulit kepala daripada masalah kelemumur dan rambut gugur. Produk ini adalah sebuah produk yang mesra alam sekitar kerana ia diperbuat daripada 100% bahan semulajadi, bebas bahan kimia beracun dan paraben.






Saya sendiri telah mencuba produk DIAMOND SAPINDUS SOAP dan hasilnya mengagumkan. Kulit wajah saya lebih anjal, lembap dan gebu, rambut saya tidak kering dan kurang kelemumur serta kulit badan saya terasa lebih sihat dan gebu.

Produk DIAMOND SAPINDUS SOAP ini telah diimport dan diedarkan di Malaysia oleh syarikat CM3 Premium Distribution yang berpangkalan di Seremban. Pengasas CM3 Premium sendiri telah mencuba produk ini selepas mengalami masalah penyakit kulit yang cukup serius. Selepas beliau berikhtiar dengan macam-macam cara, akhirnya beliau diperkenalkan dengan sabun hebat ini oleh rakanya dan masalah virus pada kulit beransur pulih dalam masa yang singkat.

Kepada anda yang mencari satu produk yang mampu memberi pelbagai manfaat, DIAMOND SAPINDUS SOAP adalah pilihan terbaik. Anda boleh saksikan video penuh saya menggunakan produk Diamond Sapindus Soap di bawah.







LAMAN WEB RASMI
https://www.cm3premium.com

LAMAN FACEBOOK RASMI
https://www.facebook.com/cm3premium/


#REEFISM #REEFISMTERRITORY #DIAMONDSAPINDUSOAP #CM3PREMIUM #CM3PREMIUMDISTRIBUTION

0 Comments